מדריך צניחה

מדריך צניחה – אתגר שמימי יומיומי

אם אתגרים לא מפחידים אתכם אלא דווקא מושכים, ואם הרעיון של להיות תלויים באוויר ולהדריך אנשים אחרים שחווים לראשונה את חוויית הצניחה מדבר אליכם – כנראה שאתם צריכים להיות מדריכי צניחה מקצועיים. רגע לפני שאתם צונחים על זה, הנה כל מה שחשוב לדעת.


מה נדרש ממדריך צניחה?

מדריך צנחנים, ולא משנה אם מדובר בחיילים או באזרחים שעושים את זה בשביל הכיף, חייב קודם כל לדעת לצנוח בעצמו, בצורה מושלמת. מעבר לכך, הוא חייב לדעת לאתר תקלות ולטפל בהן הן העל הקרקע והן בזמן צניחה, לאלתר באוויר במידת הצורך ולסייע פיזית לצנחן שמתקשה לעשות את דרכו מטה.

לטובת כל הפעולות החשובות האלה, על מנת להתקבל לקורס ולהיות מדריך צניחה מן המניין, אתם נדרשים להיות בעלי בריאות תקינה, כושר גופני טוב מאוד וכמובן – ניסיון (רצוי עשיר) בצניחה.

למה זה כדאי?

כי אם אתם אוהבים אתגרים ומאושרים כשרמת האדרנלין בגופכם נוסקת מעלה, וכמובן – אם אתם אוהבים לצנוח ויודעים לעשות את זה נכון – זאת תהיה העבודה המושלמת עבורכם. העבודה בתחום תאפשר לכם לעשות משהו שאתם באמת אוהבים, דבר שלא נופל בחלקו של כל אחד, ותשלב גם את ההסברים התיאורטיים המרתקים, גם את הצניחות עצמן וגם מפגשים עם אנשים מעניינים שסביר שלא הייתם פוגשים בשום מקום אחר.

מה אפשר לעשות עם זה?

עם הכשרה כמדריך צניחה אפשר להיות מדריך צנחנים בצה"ל, אבל גם לעסוק בהדרכות צניחה בבתי ספר פרטיים לצניחה. אם תרצו להתפתח, תוכלו תמיד לעשות קורס של מדריכי צניחה חופשית, ולהתנסות גם בספורט האתגרי שיש לו מעריצים נלהבים רבים כאן בישראל.

אין בכלל ספק, שהעיסוק בתחום כל כך ייחודי כמו מדריך צניחה יאפשר לכם לקבל הרבה סיפוק מהמקצוע שלכם, הן מבחינה פיזית והן מבחינה נפשית. אם אתם מחליטים ללכת על זה, ודאו שאתם עושים את הקורס במקום שמוסמך להכשיר מדריכים ושהתעודה שלכם תהיה כזו שמקובלת על בתי הספר השונים לצניחה, על מנת לפתוח לעצמכם דלתות למקומות עבודה. בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן