ניכיון צ'קים

מהי עבודה בשירותי ניכיון צ'קים?

ניכיון צ'קיםניכיון צ'קים

שירותי ניכיון צ'קים ניתנים עבור לקוחות פרטיים, עסקים וחברות במטרה לנכות שיק דחוי למזומן מיידי. השירות מתבצע בכפוף להנחיות משרד האוצר והוא לגיטימי וחוקי לחלוטין. עבודה בחברה המספקת שירותים מן הסוג הזה צפויה להעניק אתגר, אופק קידומי ותגמול כלכלי גבוה

עבודה בשירותי ניכיון צ'קים מתבצעת במסגרת חברות המאושרות על ידי משרד האוצר. האישור ניתן עבור שירותי ניכיון ייחודיים וחוקיים. עסק, לקוח פרטי או תאגיד שמקבלים צ'קים דחויים מלקוחותיהם ומעוניינים לנכות אותם למזומן מיידי יכולים לפנות לחברות מן הסוג הזה. התשלום על השיק מתבצע במזומן מיידי, בשיק בנקאי או בהעברה בנקאית והשיק הדחוי למעשה מוחלף בכסף מיידי תמורת עמלה. העמלה נקבעת מראש והיא פונקציה של פרמטרים כמו התאריך הנקוב על השיק, רמת הסיכון שנוטלת החברה המבצעת ניכיון, ההיסטוריה הבנקאית של הלקוח וכדומה.

עבודה בשירותי ניכיון צ'קים כוללת התנהלות רצופה מול לקוחות פרטיים, בעלי עסקים ונציגי חברות או ארגונים. את העבודה מבצעים בכל רחבי הארץ באמצעות אתרי האינטרנט העוסקים בתחום, בפגישות אישיות או בטלפון. גובה העמלה בגין שירותי הניכיון מהווה מרכיב בלתי נפרד משכר העובד.

מה היתרונות של העבודה?

יש כמה יתרונות שניתן להשיג באמצעות עבודה בחברה המספקת שירותי ניכיון צ'קים:

א. אתגר – שירותי הניכיון מיועדים בעיקר לעסקים והם מצוינים עבורם. בתי עסק יכולים להמיר תקבול עתידי למזומן, להגדיל את היקף הפעילות ללא העמדת בטחונות נוספים, לקבל הנחת מזומן מספקים ולהקדים תשלומים וגם להמשיך להציע ללקוחות תנאי אשראי אטרקטיביים. התפקיד של העובד הוא להבהיר לבעל העסק את היתרונות הללו. האתגר נובע ממערכת היחסים בין שירותי הניכיון לבין בעלי העסקים, כמו גם מהדינאמיות בשוק ההון והגורמים השונים המשפיעים על העמלה.

ב. אופק קידומי – אדם יכול להתחיל להציע מועמדות למשרה של עובד זוטר בחברה המספקת שירותי ניכיון צ'קים ולאחר מכן להתקדם לתפקידים משמעותיים. האופק הקידומי כמעט בלתי מוגבל, בעיקר בשל העובדה שמדובר על חברות יחסית קטנות. האופק הקידומי מבטיח ראייה לטווח ארוך והוא מאפשר גם לצעירים למצוא משרות אטרקטיביות בשוק הקיים. בנוסף, עבודה מול חברות גדולות היא הזדמנות לבצע מעבר ולקבל תפקיד חדש במחלקת הנהלת חשבונות, משאבי אנוש, שיווק ועוד.

ג. תגמול כלכלי – השכר של עובד מצטיין בחברת ניכיון יכול להיות גבוה משמעותית מדורשי עבודה מקבילים בגילו, במעמדו וברמת ההשכלה שלו. התגמול הכלכלי הוא פונקציה של כמות העסקאות המבוצעות במסגרת החברה. ככל שהעובד מצליח לשכנע יותר לקוחות פרטיים או עסקיים לבצע את שירותי הניכיון, כך השכר שלו עולה. זהו תפקיד המתאים לאנשי מכירות ולכל מי שרוצה להשתלב בשוק ההון.

איך מתקבלים לעבודה?

מי שמחליט שכדאי לו לעבוד בתחום הניכיון יכול לפנות ישירות לחברות לגיטימיות הפועלות באישור משרד האוצר. בניגוד למה שנהוג לחשוב, הניכיון הוא לא שירות הנמצא בתחום האפור. משרד האוצר עצמו וגופים רשמיים ממליצים על שירותי הניכיון ומפנים מועמדים לעבודה. יחד עם זאת, חשוב להגיש מועמדות ישירות לחברת ניכיון רק אם מחזיקים בניסיון רלוונטי וטופס קורות חיים עשיר.

כדאי להתחיל את מסלול ההסמכה בלימודי תואר ראשון או לימודי תעודה. ההכשרה הרלוונטית היא בשוק ההון, בתחום האשראי, בשירותי בנקאות וכדומה. מועמד עם הכשרה מן הסוג הזה ימצא בקלות עבודה בחברה המספקת שירותי ניכיון ללקוחות פרטיים, עסקים וחברות.

לסיכום, עבודה בחברת ניכיון צ'קים יכולה להתאים לקהל יעד מגוון. היא כדאית בגלל יתרונות של אתגר, אופק ושכר ומתקבלים אליה לאחר לימודים רלוונטיים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן