דפוס

עבודה בתור דפס בבית דפוס

דפוס
דפוס

קורס דפוס מכשיר אנשי מקצוע לעבודה בבתי דפוס ברחבי הארץ. הקורס מתאים לאנשים יצירתיים בכל הגילאים, הוא מיועד למי שרוצה לפתוח עסק עצמאי ויכול להתאים גם לגברים או נשים המעוניינים להשתלב בחברה קיימת. הקורס כולל שורה ארוכה של נושאים המבטיחים הסמכה יסודית:

  • תולדות האמנות והדפוס
  • תוכנות הדפסה ואביזרים דיגיטליים
  • גרפיקה ממוחשבת
  • עיצוב וסגירת קבצים
  • המרת קבצים
  • הבדלים בין נייר וחומרי גלם

כדאי לנסות את העבודה על מנת לקחת חלק בתחום מתפתח. בניגוד למה שנהוג לחשוב, בעולם ההדפסות לא קופאים על השמרים. בעולם של תקשורת חזותית יש חשיבות גבוהה מאוד להדפסות. מי שמנסה את העבודה יכול למצוא את עצמו לוקח חלק בפיתוח טכנולוגיות חדשות, בצמצום משאבים וגם במתן שירות עבור לקוחות במגזר הפרטי, העסקי והציבורי.

איך מוצאים עבודה ומה עושים כדי להיות אנשי מקצוע?

קורס דפוס כולל שילוב בין הוראה פרונטאלית ולמידה מעשית. מי שרוצה למצוא עבודה במהירות צריך להשקיע בקורס איכותי, שמועבר על ידי מרצים מנוסים ומוסמכים. את הקורס עוברים במסלול לימודי בוקר, צהריים וערב ובהתאם לצרכים ולהעדפות של הסטודנט. תנאי הקבלה עבור הקורס הם תעודת בגרות ו-12 שנות לימוד, אולם בחלק מהמוסדות גם דורשים עמידה בראיון קבלה אישי.

אחרי הקורס ניתן לפנות לבתי דפוס שונים ולהציע מועמדות למשרה מסוימת. אפשר להתחיל בתפקיד זוטר, ללמוד את העבודה ולצבור את הניסיון הדרוש. העבודה מתאימה גם למי שאין לו רקע באמנות או במחשבים. המכונות בהן משתמשים כדי לבצע את העבודה קלות לתפעול וניתן להתרגל אליהן בתוך ימים ספורים בלבד. מעבר לכך, לא מעט אנשים משתלבים בעבודה בתור גרפיקאים או מעצבים. זו עבודה מקבילה לדפס ולכן היא לא פחות מומלצת ומאתגרת.

אפיקי הקידום בעבודה כוללים כאמור פתיחת עסק עצמאי, או לחילופין התמחות בטכניקת הדפסה מסוימת. כל אחד יכול לבחור במה להתמחות ואילו שירותים להציע עבור הקהל הרחב. חשוב להקפיד על תהליך מקצועי של הסמכה, להבין את עקרונות ההדפסה המודרניים ולמלא אחריהם במדויק.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן