חקירות נזיקין

מהו תפקידו של חוקר נזיקין?

התחום של חקירות נזיקין הוא אחד מהתחומים החשובים ביותר בעולם החקירות הפרטיות. הסיבה לכך היא שחלק ניכר מהתביעותחקירות נזיקין שמוגשות כיום בבתי המשפט האזרחיים, הן תביעות נזיקין. אנשים אשר תובעים את מקום העבודה שלהן וטוענים שעברו תאונת עבודה, וכן אנשים שנפגעו בתאונות דרכים – הטוענים כי נגרמו להם נזקים לגוף, וכי הם זכאים לקבל החזר הוצאות על הטיפול הרפואי. מאחר שלא פעם עולה השאלה באחריות מי התאונה – הן המעסיקים והן חברות הביטוח פונים אל חוקר שמתמחה בחקירות נזיקין, על מנת שיבדוק את טענת התובעים לעומק. אילו תכונו  בעצם צריכות להיות לחוקר מקרי הנזיקין?

האמינות והמקצועיות לפני הכל

  • אמינות, התכונה החשובה ביותר שחוקר נזיקין צריך להצטייד בה. האמינות היא הכלי החשוב ביותר שיש לחוקר, משום שכך הוא בונה לעצמו את המוניטין כחוקר מקצועי שניתן לסמוך עליו. יש לזכור שלא פעם, החוקר של מקרי הנזיקין צריך להעיד בבתי המשפט וחשוב שעדויותיו יהיו אמינות ויעמדו בחקירות המשפטיות של עורכי הדין של הצד שמנגד. על כן, האמינות היא עניין קריטי, כי חוקר שנתפס בשקר פעם אחת – הוא חוקר שאסור עוד לבטוח בו לעולם.
  • דקדקנות וירידה לפרטים, הן חלק בלתי נפרד מתכונותיו של מי שמבצע חקירות נזיקין, כמו כן על חוקר נזיקין לא לוותר על אף פרט ופרט. החוקר צריך לתשאל את האנשים שטוענים כי הם נפגעי נזיקין, צריך לדבר עם מומחים, וצריך בעצם להכיר את כל הפרטים של המקרה על בוריו. אסור לו לזלזל באף פרט ובשום שלב של תיארו התאונה. לא פעם, הערנות של חוקר מקרי הנזיקין, יכולה לגרום לכל הצדדים לשים לב כי יש חלק בעדות של התובע שאיננה אמינה כלל, וכי יש חשד כמובן לניפוח של מקרי הנזיקין.

כך עושים צדק

יש לזכור כי החוקר הפרטי שמבצע חקירות נזיקין, הוא האיש אשר יכול לעזור לכם להוציא את הצדק לאור. לצערנו יש אנשים שינסו לנצל את דיני הנזיקין במטרה לסחוט כספים, אך חוקר הנזיקין, בזכות המקצועיות שלו, הדקדקנות, הירידה לפרטים וכמובן האמינות שלו – יוכל להראות מה קרה במציאות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן