הכנה ללידה

מדריכת הכנה ללידה – תפקיד עם הרבה חיים

אם את חולמת ללוות נשים באחד הרגעים הכי מיוחדים בחייהן – הרגע שבו הן מביאות חיים לעולם, ולסייע להן להגיע אל הרגע שהן כמהות אליו כל כך, כנראה שאת צריכה להיות מדריכת הכנה ללידה ודולה כאחד. אם את עוד מתלבטת, חוששת ולא בטוחה – במאמר זה תוכלי למצוא את כל המידע שישפוך עבורך אור על התחום, ויסייע לך לקבל את ההחלטה הנכונה.

ללכת יד ביד עם האישה ההרה

אם לראות נשים בהיריון עושה לך טוב, ואת מדמיינת את עצמך, מהניסיון שיש לך ומהידע שעוד תרכשי – מדריכה אותה איך להתמודד עם הצירים ואיזה תנועות בדיוק לעשות כדי לעזור לגוף שלה לייעל את הצירים לטובת קידום הלידה והתקדמות מהירה ככל שאפשר אל המפגש עם תינוקה – אין ספק שאת צריכה לשקול את האפשרות לעסוק במקצוע של מדריכה של קורס הכנה ללידה.

מדריכה כזאת מלמדת את האישה ההרה לנתב את כאב הצירים לטובת קידום הלידה, ולהתמודד עם הכאב בצורה האופטימלית, בשיטה שבה היא מתמחה.

שיטות שונות ללידה טובה

אם את אכן מתעניינת בתחום, חשוב שתדעי שיש כל מיני שיטות הדרכה, וכל מי שעוסקת במקצוע בוחרת את השיטה הנכונה לה. כך למשל, אישה יכולה להשתתף בקורס הכנה ללידה בשיטת קיי, בשיטת היפנוברת'ינג או בשיטת ימימה, והיא יכולה להשתתף בקורס הכנה ללידה בשיטה שפותחה על ידי המדריכה עצמה, שראתה שזה עובד. גהכנה ללידהם את, לפחות בתיאוריה, יכולה לפתח שיטת הכנה ללידה, וללוות את היולדת צעד אחר צעד בשיטה שתפתחי.

אבל – אנחנו מקדימים את המאוחר. הדבר החשוב ביותר לדעת הוא, שאפשר ללמד אישה הרה ללדת בצורה יעילה, שתאפשר לה לעבור את הלידה, כל עוד דברים לא מסתבכים, חלילה, בדרך שתשאיר לה זיכרון של חוויה טובה. אמנם, ללדת זה כואב, אבל אם עושים את זה נכון, בדרך שבה הגוף יודע מה הוא צריך לעשות ומטייב את הכאב לטובת קידומו של התינוק בתעלת הלידה – היולדת תזכור את החוויה כחוויה מדהימה ומעצימה.

רוב שיטות ההדרכה מתמקדות בתנועות שיש לעשות בין ציר לציר כדי לקדם את הלידה, ויש כאלה שמתמקדות גם ביכולת לשלוט בהורמונים המופרשים בעת הלידה כמו האוקסיטוצין והאדרנלין אשר נוגדים זה את זה, וכך לצלוח את פרק הזמן שבין הופעת הציר הראשון ועד הלידה עצמה – בצורה האופטימלית.

להפוך למדריכת הכנה ללידה

אם את רוצה להיות נוכחת ברגעים קסומים של נשים ולהיות חלק משמעותי מהתהליך המדהים הזה שנקרא לידה – מדריכת הכנה ללידה הוא המקצוע עבורך, כשמאוד יכול להיות שכדאי יהיה לך להיות גם דולה של ממש. בררי היכן לומדים את המקצוע במקום מגורייך, למדי על השיטות השונות הקיימות והתחילי ללמוד. אנחנו בטוחים שתהיה לך חוויה לחיים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן