קבלן ביובית

עבודה מאתגרת כנהג ביובית

מי שאוהב לפתור בעיות ומתעניין בתחום האינסטלציה מוזמן להגיש מועמדות לעבודה בתור נהג ביובית. במאמר הבא נציג את מאפייני המשרה, את היתרונות של העבודה ואת אפשרויות הקידום

ביובית היא משאית מיוחדת שעליה מותקנים אמצעים המשמשים בעיקר לפתיחת סתימות ביוב. ניתן לזהות את המשאית על פי מיכל הקיבול המיועד למי שופכין ונוזלים אחרים, משאבות היניקה ומשאבות ההסנקה. מלבד פתיחת סתימות, בעזרת המשאית והציוד ניתן גם לשאוב מי תהום, בורות שומן, בורות רקב ובורות דלק.

עבודה כנהג ביובית נחשבת מאתגרת ויש לה יתרונות רבים:

א. שעות עבודה נוחות – הנהג צריך להיות זמין מסביב לשעון כי אף פעם אי אפשר לדעת מתי תהיה סתימה גדולה בביוב העירוני, אך מצד שני הוא גם יכול ליהנות משעות ארוכות של הפסקה. שעות העבודה אטרקטיביות לבעלי משפחות, הורים לילדים קטנים ומי שרוצה לשלב את המשרה עם תפקידים נוספים.

ב. התמודדות עם בעיות – העבודה מתאימה למי שאוהב לפתור בעיות ולראות באופן כמעט מיידי את תוצאות מאמציו. נהג משאית עם מיכל קיבול, משאבות יניקה ומשאבות הסנקה עוסק באחד התפקידים החשובים ביותר עבור בעלי בתים ודירות. בנוסף, הוא אחראי על פתיחת סתימות ביוב עירוניות, שאיבות בקרבת מפעלים או מחסנים וגם שאיבות בורות דלק או רקב מסביבה עסקית או ציבורית. הנהג צריך להתמודד עם בעיות שונות ולפעול תחת לחץ. הוא אחראי על מערכת הביוב ועל איכות החיים של הציבור.

ג. עצמאות – האתגר בעבודה בתחום הביוב לא בא על חשבון עצמאות. אפשר לעבוד בחברת אינסטלציה גדולה, או לחילופין לפתוח עסק עצמאי. העבודה לא קשה והיא אינה דורשת מאמץ פיזי מיוחד. המשאית מדמה את פעולת השאיבה הרגילה של הפומפה וניתן להשתמש בציוד המיוחד גם כדי להזרים מים בלחץ גבוה אל תוך צנרת הביוב.

תנאי קבלה וקידום

אחד השיקולים העיקריים שעומדים לנגד עיניהם של אנשים המחפשים קריירה מאתגרת מתייחס לאפשרויות הקידום. יש לבדוק לא רק את תנאי הקבלה לעבודה בתור נהג ביובית , אלא גם את משמעות ההכשרה וההסמכה בטווח הקצר והארוך. תנאי הקבלה עצמם לא נחשבים קשים וניתן להגיש מועמדות למשרות שונות. הנהג צריך להחזיק ברישיון מתאים למשאית וניתנת עדיפות לאנשים עם רקע מקצוע רלוונטי.

מבחינת קידום, האופציה הטובה ביותר היא להשתמש בביובית גם כדי להציע שירותי תחזוקה. זהו שירות שניתן לכל אורך השנה וללא תלות בבעיות ביוב, סתימות או נזילות. הדרך היעילה ביותר לבצע תחזוקה של קווי ביוב היא לשטוף אותן אחת לתקופה מסוימת. הנהג יכול לבצע את השטיפה ולגבות תגמול משתלם. בנוסף, יש חברות אינסטלציה שמציעות שירות מהיר לפתרון בעיות ביוב בתוך זמן קצר. השירות הזה עולה יותר ובסופו של דבר הוא משרת גם את הנהג.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן