כתיבה שיווקית

מחפשים עבודה לסטודנטים?

לא פשוט להיות סטודנטים בימינו. שכר הלימוד הגבוה, שכר הדירה, ההוצאות השוטפות וכמובן גם יוקר המחיה. כל אלה, הופכים את התקופה הזו למאתגרת במיוחד. אך בעזרת מציאת העבודה המתאימה תוכלו לכלכל את עצמכם ובמקביל גם להצליח בלימודים.

למרות הרצון להשקיע לא מעט בלימודים וגם ליהנות אולי מקצת זמן פנוי, מוצאים עצמם סטודנטים רבים עובדים בעבודות סטודנטיאליות שונות, ולו רק כדי לעמוד בתשלומים השונים, שבהם הם נדרשים. אם אתם סטודנטים ומחפשים עבודה, הנה דוגמה לכמה עבודות שתוכלנה להתאים לכם ושתשתלבנה מצוין לצד העיסוקים האחרים:

שירות לקוחות טלפוני

מוקדי שירות לקוחות טלפוני הם אפשרות מצוינת לסטודנטים לשלב בין לימודים ועבודה. מוקדים אלה פעילים 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע והעבודה בהם לרוב במשמרות. אלה יכולים להיות מוקדים שמקבלים שיחות או מוקדים שמוציאים שיחות, מוקדים המספקים מענה ללקוחות חברה מסוימת אחת או ללקוחותיהן של כמה חברות. מוקדים אלה פזורים בכל רחבי הארץ ומהווים פתרון לסטודנטים, הלומדים במכללות ובאוניברסיטאות השונות.

כתיבת תוכן מהבית

עבודה מהבית לכשעצמה היא פתרון נהדר עבור סטודנטים רבים, המעוניינים לשלב אותה לצד לימודים. כתיבה שיווקית או כתיבת מאמרי קידום, למשל, יכולה להיות אפשרות מושלמת ולו בגלל הנוחות שבכך וגם הגמישות. אפשר לכתוב אותה מכל מקום ובכל זמן שרוצים, כל עוד עומדים בהתחייבויות ומספקים תוכן איכותי, בהתאם לנדרש. כתיבה שיווקית יכולה להתמקד בנושא אחד או בכמה נושאים וגם לאפשר לסטודנטים, "על הדרך", לשפר את מיומנויות הכתיבה שלהם.

סיוע למרצים

ישנם מרצים, בתוך האוניברסיטאות או המכללות עצמן, הזקוקים לסיוע באופן שוטף ומחפשים סטודנט או סטודנטית שיוכלו לעמוד לרשותם. היתרון המשמעותי בעבודה שכזו הוא העובדה שהיא נעשית בתוך הקמפוס עצמו, בסביבה אקדמית. זוהי הזדמנות נפלאה עבור הסטודנטים להכיר בעלי תפקידים בכירים, ללמוד נושאים חדשים ואולי גם לרכוש מיומנויות נוספות, שתוכלנה לעזור להם בהמשך.

כתיבה שיווקית

שמרטפות

כמו כתיבה שיווקית, גם כאן מדובר בעבודה גמישה, שיכולה להתאים לסטודנטים, אם כי ייתכן ותהיה פחות מכניסה מאחרות ולו בשל המספר המצומצם של השעות שאותן נדרשים לעבוד. מצד שני, מי שבוחר לעבוד בעבודה כזו יכול לנצל את הזמן לשיעורים למשל (במידה והעבודה היא בשעות הערב המאוחרות) ולהשלמת פערים. אפשר למצוא לא מעט משפחות הזקוקות לשירותי שמרטפות עבור ילדים בטווח רחב של גילאים.

ניקיון בתים ומוסדות

זוהי עבודה מצוינת לכל סטודנט או סטודנטית, המעוניינים לנצל את השעות החופשיות שלהם במהלך השבוע לעבודה מכניסה. השכר גבוה יחסית ולמרות שמדובר בעבודה פיזית שיכולה גם להיות מעייפת, היא גמישה ונוחה מאד בכל הקשור לשעות העבודה. אפשר לנקות בתים, חנויות וגם לבדוק מול האוניברסיטה עצמה, אם זקוקים בה למנקים.

שיעורים פרטיים

סטודנטים רבים בוחרים לעבוד בעבודה כזו ולו בשל השכר הגבוה וגם האפשרות לשלב אותה לצד הלימודים. מדובר בשיעורים פרטיים לילדים וגם לנוער, המתמקדים בתחומים שונים, כמו אנגלית, מתמטיקה, תנ"ך, לשון ועוד. ישנם סטודנטים שאף עוזרים לסטודנטים אחרים בשנה ראשונה ומסייעים להם להתמודד עם הנושאים הנלמדים. העבודה גמישה מאד ויש לה דרישה בכל מקום כמעט. הסטודנטים הבוחרים לעבוד בה יכולים להקדיש לה שעתיים-שלוש בשבוע או יותר, בהתאם לזמנם הפנוי.

על ידי מציאת עבודה מתאימה, תוכלו לעבור את תקופת הלימודים בנוחות, רווחה וללא דאגות כלכליות ואפילו תהיה לכם האפשרות גם ליהנות מהתקופה הייחודית, כשלרשותכם כל האמצעים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן