צילום אירועים

עבודתו של צלם בר מצוות

צלמים שמתמחים באירועי בר ובת מצווה יכולים להשפיע בצורה דרסטית על המזכרת שנשארת לילדים ולמשפחה. התמונות הן בסופו של דבר האמצעי היחיד לזכור את האירוע ולחוות אותו מחדש. כתוצאה מכך יש חשיבות גדולה לבחירת צלם מקצועי. עם זאת, רבים עדיין לא יודעים מה אופי העבודה של צלמים לבר מצווה והאם יש הבדלים ביניהם לבין צלם לבת מצווה.

ראשית, הנה כמה מאפיינים שמשותפים לכל הצלמים שמתמחים באירועי בר ובת מצווה:

א. התייחסות לקהל יעד מגוון – טווח הגילאים הממוצע באירוע כמו חתונה גבוה משמעותית מהגילאים באירועי בר ובת מצווה. הסיבה לכך היא שבעל האירוע הוא מטבע הדברים בן 13 או בת 12, ולכן כל החברים שלו מורידים את הממוצע. מבחינת הצלם, המשמעות היא שיש צורך בהתייחסות לקהל יעד מגוון ובהיכרות עם הצרכים של ילדים ובני נוער.צילום אירועים

ב. מעקב אחר המשפחה – באירועי בר ובת מצווה ישנו שיתוף פעולה ראוי לציון בין הילדים ובין ההורים. בעוד בחתונה רק בני הזוג מקבלים את מלוא תשומת הלב ובאירועים כמו בריתות הילדים פשוט קטנים מדי, בבר ובת מצווה המעקב והתיעוד של בני המשפחה הם חלק בלתי נפרד מהאירוע.

ג. יחסי אנוש – כל צלם אירועים נדרש להיות בעל סבלנות ויחסי אנוש מעולים. יחסי האנוש יקבעו עד כמה מערכת היחסים מול האורחים, המוזמנים ובעלי האירוע תהיה מוצלחת. באירועי בר ובת מצווה יכולים יחסי אנוש לעשות את ההבדל בין תיעוד יסודי של האירוע לבין פספוס רגעים חשובים וחד פעמיים.

ההכשרה והניסיון של צלמים לבר מצווה ובת מצווה

עבודתו של צלם בר מצוות מחייבת צבירת מספר שנים של ניסיון ומחויבות מלאה למקצוע. את ההכשרה המקורית יכולים צלמים לקבל בקורסים ייעודיים, אך ללא ניסיון הם לא צפויים להצליח להתמודד עם הדרישות הגבוהות.

הצלם חייב למשל להגיע מוקדם לאירוע כדי לזהות את הנקודות הטובות ביותר לצילום, הוא צריך להתעניין לגבי בני המשפחה הקרובים ובמידת הצורך לגלות גמישות על מנת לתעד גם את החברים של חתן או כלת האירוע.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן