מערכות סינון אוויר

מתקין מערכות סינון אוויר

מדינת ישראל היא אחת המדינות המאומנות ביותר בעולם בכניסה למרחב המוגן. הממ"ד נהיה ביתנו השני בקיצים רבים מה שגרם לאנשים רבים להפוך אותו לנוח, עם טלוויזיה וספות. אך השאלה שאתם צריכים לשאול לאת עצמכם היא האם הממ"ד שלנו מוגן בפי כל דבר, ולא רק הגנה מפני טילים אלא גם על מקרה של התקפה בלתי קונבנציונלית, זאת אומרת התקפה שמעורבים בה גזים רעילים ושונים שיכולים לגרום לתמותה קשה ומרובה. גז עצבים שמפוזר במתקפת אב"כ יכול לחדור למרחב המוגן בו נרגיש הכי מוגנים בעולם וליצור פגיעה קשה.

אי קיום חוק ושאננות מקשים על המצב

• בישראל ישנם חוקים נוקשים כיצד צריך הממ"ד להיראות ומה הוא מרחב מוגן תקין. יש דגשים מפורטים מאוד לגבי הצינורות שיוצאים ממנו ונכנסים אליו, פרטים לגבי הדלת והחלון ואופן פתיחתם וכולה. אך עדיין אין חוק שמחייב הימצאות של מערכת סינון וטיהור אוויר ששמור עליכם מפני התקפה בלתי קונבנציונלית, דבר שגורם לאי מודעות ושאננות בקרב האוכלוסייה. נכון להיום, בעת פגיעה של גזים שונים ופיזורם בשמי הארץ, ישנם רק מסכות אב"כ שכם הם לא תקינות או לא קיימות בבתים רבים. מערכת סינון וטיהור אוויר תשמור על כל יושבי הממ"ד, כך שלא יצטרכו ללבוש מסכות בפנים.
• ישראל לא חוותה מקרה של התקפה בלתי קונבציונלית דבר שיוצר שאננות ואי ידיעה אצל אנשים רבים. אמנם כולנו נשמח שהמצב יישאר כך, אך יש חשש שמתקפה ראשונה מסוג זה תגרום לנזק רב ופגיעה באנשים רבים, פגיעה שתוכל להיות הרבה פחות קשה עם הכנה מתאימה של המרחבים המוגנים ומערכות לסינון וטיהור אוויר.

מערכות שמספיקות לכמות רבה של אנשים

מערכת סינון וטיהור אוויר היא פתרון מעולה גם לכמות גדולה של אנשים. אמנם מסכת אב"כ היא פריט חשוב וחובה בכל בית אך מערכת לסינון וטיהור אויר מספיקה לכמות גדולה של אנשים וכך יכולה להתאים גם לבנייני דירות גדולים. כדאי מאוד להתייעץ ולהתדיין עם ועד הבית בנושא זה ולשקול את כדאיותו. בנוסף, מערכת שתסנן ותטהר את האוויר תעלה את רמת הנוחות באת התקפה שכזאת בצורה מדהימה, דבר שיקל מאוד על התקשורת וכך יוריד את הפאניקה והבהלה בקרב יושבי הבניין, דבר חשוב מאוד ברגעים מלחיצים שכאלו.

הזרמת חמצן ופינוי פחמן דו חמצני תשפר את הישיבה בממד

דבר נוסף שמערכת סינון אוויר תבצע היא הזרמת חמצן אל המקום המוגן. ממ"דים רבים ברחבי הארץ קטנים למדי ושהייה של מספר אנשים זמן רב יכולה לגרור תחושה של חנק לא נעים וקשיי נשימה. מערכת מתאימה תגרום לפליטת הפחמן הדו חמצני מחוץ לממ"ד והזרמת חמצן טרי אליו. דבר זה גרום לאי הגבלת אכילת פרטי מזון שונים שכן בחלק מהמקרים של התקפה בלתי קונבנציונלית, אכילה של פירות ומוצרי מזון אחרים עלולה לגרום נזק.

מערכות סינון אוויר

עבודה למקצוענים בלבד

אם החלטתם על התקנה של מערכת מופלאה זו, אל תנסו לחסוך בעלויות כשמדובר בחייכם. אמנם לעתים המערכת תיראה כלא משומשת והתחזוקה שלה עלולה לגרום לכם לפקפק בכדאיות התקנתה אך ברגע האמת, תהיו אסירי תודה שבחרתם נכון. בחרו בעל מקצוע מתאים וחברה עם המלצות וניסיון בתחום כדי שתתקין את המערכת בצורה הטובה ביותר שתעמוד בכל התקנים של פיקוד העורף. תשאלו את כל השאלות המתאימות, תבררו למה המערכת זקוקה ומה עליכם לעשות כדי לשמר ולתחזק אותה כדי שהנכס הזה יישאר תקין לרגע האמת. התקנת מערכת כזו על ידי חובבנים לא רק עלולה לבזבז את כספכם אלא לגרום לפגיעה ביושבי הממ"ד עד כדי חולי ומוות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן