סוכן נסיעות מקצועי

סוכן נסיעות מקצועי

קורס סוכן נסיעות מתאימים לגברים ונשים בטווח רחב של גילאים. במאמר הבא נספר על המקצוע, נסביר איפה לומדים ונבין איך מתקבלים לעבודה ומשיגים טיסות מוזלות ליעדים בחו"ל

מי שאוהב לטייל מסביב לעולם ולהדריך קבוצות ואנשים ישמח לשמוע על האפשרות של לימודי סוכן נסיעות מורשה. הלימודים מתאימים לגברים ונשים בטווח גילאים רחב ותנאי הקבלה כוללים תעודת בגרות וראיון אישי. מועמדים מעל גיל 30 יכולים להתקבל ללימודים עם 12 שנות לימוד ולקחת חלק בקורס הנמשך 400-450 שעות. את המקצוע אפשר ללמוד במוסדות פרטיים וציבוריים בכל רחבי הארץ, במסלולי ערב, בוקר וצהריים. עם סיום הקורס מוענקת תעודה מטעם המוסד וניתן גם לגשת למבחני התאחדות סוכני הנסיעות כדי להפוך להיות "סוכן נסיעות מורשה".

סוכן נסיעות מקצועי הוא תפקיד עם יתרונות רבים. ראשית, סוכן נסיעות הוא הראשון לשמוע על טיסות מוזלות ליעדים בחו"ל. את הטיסות המוזלות הסוכן יכול להציע ללקוחות ולאחר מכן ליהנות מעמלה מטעם חברת התעופה, חברת התיירות וגופים אחרים בעלי עניין. שנית, סוכני נסיעות עובדים מול גורמים רבים. הם בקיאים ברזי ענף התיירות ומשלבים את הנסיעות כחלק בלתי נפרד מהתפקיד שלהם.

 

איך מתקבלים לעבודה בתור סוכן נסיעות מקצועי?

אלו האפשרויות העיקריות העומדות בפני אנשים עם תעודת סוכן נסיעות מורשה:

א. עבודה בסוכנות נסיעות – הדרך המהירה ביותר להשתלב בעבודה בתור סוכן נסיעות היא להגיש מועמדות לסוכנות קיימת. אפשר להגיש את המועמדות מיד עם תום הלימודים, להתחיל בתהליך ההכשרה או לצבור ניסיון מעשי תוך כדי העבודה.

ב. פתיחת עסק עצמאי – הרבה סוכני נסיעות מעדיפים לפתוח עסק עצמאי. אפשר לפתוח את הסוכן נסיעות מקצועיעסק בעזרת מלגה או הלוואה, להרחיב את קהל הלקוחות ולהציע שירות אישי עם ערך מוסף. פתיחת עסק עצמאי מגדילה את הרווחים של סוכן נסיעות מקצועי ובעל ניסיון.

ג. שירותי ייעוץ באמצעות אתרי אינטרנט – אין סיבה לוותר על אתרי אינטרנט כמקור לגיוס לקוחות ושימור תיירים. שירותי הייעוץ ניתנים על ידי סוכני נסיעות המכירים את התחום ובקיאים במושגים המרכזיים. שירותי הייעוץ מתאימים למי שרוצה להפוך את התחביב למקצוע ולכל מי שמעוניין להעשיר את הידע על העולם.

 

כל מה שצריך לדעת על טיסות מוזלות ליעדים בחו"ל

המטרה של סוכן נסיעות מקצועי צריכה להיות השגת הדיל המשתלם והאטרקטיבי ביותר עבור הלקוח. למרות תהליך ההכשרה והקניית הידע, הרבה סוכנים לא מצליחים לדעת כיצד לעשות זאת. מומלץ לאסוף מידע על טיסות מוזלות דרך חברות התעופה וחברות התיירות.

יש לעקוב אחר עדכונים באתרי האינטרנט ולתכנן את המסלולים בהתאם לצרכי הלקוחות. חשוב לאבחן מראש את צרכי התייר, לדעת כיצד לתמחר ולתפעל קבוצות מול בודדים ולהכיר גם את ההיבטים המשפטיים. אלו סוגיות המהוות חלק חשוב בתפקידו של סוכן נסיעות עם תעודה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן