מפתח אפליקציות לאנדרואיד

מפתח אפליקציות לאנדרואיד

המכשירים הניידים החכמים הם היום אחד הנכסים החשובים בחיים, שכן הם מאפשרים לנו לא רק לנהל שיחות טלפון ולהיות בקשר עם אנשים, אלא גם לקבל את כל המידע שאנחנו רוצים, לשחק ובקיצור – לעשות את החיים הרבה יותר קלים. אם אתם חיים את המכשירים הניידים ורוצים להיות חלק בלתי נפרד מההתפתחויות הטכנולוגיות הכי חדשות – יכול מאוד להיות שקורס מפתח ובונה אפליקציות לאנדרואיד הוא הדבר הבא שאתם צריכים לעשות.

מהו פיתוח אפליקציות לאנדרואיד?

כפי שידוע לכל מי שיש לו טלפון חכם, יש היום שתי מערכות הפעלה לטלפונים האלה – מערכת של אנדרואיד ומערכת של אייפון. לכל אחת ממערכות ההפעלה יש שפה קצת שונה ודרך קצת אחרת בה פועלים איתה. לכן, גם האפליקציות שמפתחים היום צריכות להתאים את עצמן למערכת ההפעלה שעליה הן יושבות, ומי שרוצה לעסוק בתחום של פיתוח אפליקציות צריך להחליט על איזו שפה הוא מעוניין ללמוד. כמובן שאפשר ללמוד פיתוח אפליקציות לשתי המערכות, אבל כדאי לעשות קורס נפרד לכל אחת – על מנת להגיע לרבדים העמוקים ולצאת עם הידע הכי רחב.

מי שמעוניין להתחיל בתחום של פיתוח אפליקציות לאנדרואיד, כדאי שימצא קורס ייעודי שבסיומו יוכל לקבל תעודת מפתח אפליקציות לאנדרואיד ולעסוק בתחום כעצמאי או כשכיר.

מה לומדים בקורס?

קורס פיתוח אפליקציות לאנדרואיד כולל את כל מה שצריך לדעת על מנת לפתח אפליקציות למכשירים חכמים בהם מותקנת מערכת אנדרואיד:

  • תכנות בסיסי
  • שפת JAVA
  • היכרות עם עקרונות הפיתוח
  • הכרת סביבת העבודה של אנדרואידמפתח אפליקציות לאנדרואיד
  • למידת העבודה עם כלי הפיתוח Eclipse
  • למידת העבודה עם Android SDK
  • הכרה בסיסית של יסודות עיצוב ממשק המשתמש במכשירים חכמים

כל הכלים האלה מאפשרים לכל מי שמסיים את הקרוס בהצלחה להיות בעל כל הידע הנדרש לצורך פיתוח אפליקציות בסיסיות. את הידע הזה אפשר להרחיב במהלך עבודה בתחום, ואם אוהבים את זה אז גם טובים בזה, ואפשר לעסוק בתחום עוד ועוד.

כמה מרוויח מפתח אפליקציות לאנדרואיד?

השכר של מי שעוסק בתחום של פיתוח אפליקציות בכלל ושל פיתוח אפליקציות לאנדרואיד בפרט הוא גבוה בהרבה ביחס למשכורות שמקבלים בתפקידים אחרים. למרות זאת חשוב לזכור, כי השכר משתנה גם בהתאם לוותק ולניסיון שיש בתחום וגם בהתאם לתואר בו מחזיק מפתח האפליקציות (אדם עם תואר במדעי המחשב בעל התמחות בפיתוח אפליקציות יקבל יותר ממי שסיים קורס פיתוח ללא תואר). אם נרצה בכל זאת לציין טווח מספרי נוכל לומר, שמפתח אפליקציות לאנדרואיד משתכר בין 15,000 ₪ – 27,000 ₪ בחודש בממוצע.

לסיכום– אין ספק שהתחום של פיתוח אפליקציות הוא תחום מאוד מבוקש, ושאם יש לכם את הראש המתאים מאוד כדאי לכם לעסוק בו. העניין והשכר הגבוה מובטחים. בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן