מפעיל חדר בריחה

מפעיל חדר בריחה

חדרי בריחה זוכים להצלחה ולכן הם נדרשים לגייס כל הזמן עובדים חדשים. מי שרוצה לעבוד כמפעיל חדר בריחה צריך לאהוב את התחום, להיות בעל רקע מסוים בהדרכה ולהוכיח סבלנות גם בהתנהלות מול קבוצות גדולות. מנגד, הוא מרוויח עבודה בסביבה דינאמית, צעירה ומאתגרת.

אז מה זה בעצם חדר בריחה?

חדר בריחה הוא משחק הרפתקאות שזוכה להצלחה בישראל ובמקומות נוספים ברחבי העולם. במסגרת המשחק ננעלים אנשים בחדר מסוים יחד עם משתתפים אחרים, כאשר המטרה היא להימלט על ידי פתרון סדרה של חידות. תוך כדי המשחק נדרשים המשתתפים גם לאסוף רמזים, לפענח צפנים ולהשתמש בכל מה שיש בתוך החדר כדי לצאת ממנו תחת מסגרת של זמן מוגבל.

מפעיל חדר בריחה
ההצלחה של חדרי הבריחה מחייבת גיוס מאסיבי של עובדים. הגיוס העיקרי הוא עבור מפעיל חדר בריחה שנדרש לבצע מספר תפקידים:

  • קבלת קהל – המעפיל הוא זה שמקבל את המשתתפים לחדר ולמשחק. עוד לפני שהוא מסביר להם על החוקים, על הנושא ועל הדרך להימלט מהחדר, קבלת הקהל מחייבת סבלנות ודורשת יכולת לעבוד מול קבוצות גדולות.
  • הדרכה – ליבת העבודה היא הדרכה על המשחק. יש חדרי בריחה שבהם ההדרכה נעשית על ידי המעפיל בלבד, לעומת מקומות שבהם משלבים בין הדרכה פרונטאלית לבין הקרנת סרטון. עם זאת, גם בחדרים שבהם מקרינים סרטון הדרכה נדרש המפעיל להישאר ולענות על שאלות. תפקידו לבאר עבור המשתתפים את כל חוקי המשחק ולהציע תשובות ברורות לשאלות הנפוצות.
  • פיקוח והשגחה – ההשתתפות במשחק בטוחה לחלוטין ונמצאת תחת פיקוח, השגחה ובקרה. המפעיל אחראי על הפיקוח וההשגחה והוא למעשה מלווה את הקבוצה מהרגע הראשון ועד האחרון. הפיקוח וההשגחה מחייבים את המפעיל לגלות אחריות ולהיות ערני לאירועים יוצאי דופן.

דרישות התפקיד

התפקיד דורש כאמור סבלנות, רקע בהדרכה ויכולת ללוות קבוצות גדולות, משפחות ובודדים. במסגרת גיוס עובדים לתפקידים הזה מעניקים יתרון לצעירים שמכירים את התחום והנושא. חדרי בריחה שואבים השראה ממשחקי מחשב, סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע ולכן כדאי שהמפעיל יגיע עם עולם מושגים דומה.

כמו כן, התפקיד דורש זמינות מלאה. החדרים פעילים לכל אורך השבוע והם מפוזרים בכל רחבי הארץ. המגייסים מחפשים מפעילים שמעוניינים לבצע את העבודה במשמרות, אך במקביל גם להישאר זמינים למקרה של עומס בלתי צפוי כמו למשל בחגים, בסופי שבוע ובחופש הגדול.

קהל יעד ויתרונות המשרה

התפקיד של מפעיל חדר בריחה מתאים בעיקר לצעירים בגילאי תיכון. הוא יכול להשתלב גם במסגרת לימודים של סטודנטים, או לעלות בקנה אחד עם הצרכים של חיילים משוחררים אחרי צבא. היתרונות של המשרה הם עבודה בסביבה דינאמית, צעירה וגמישה ואפשרות לפיתוח יכולות אנליטיות מיוחדות.
בנוסף, חדרי הבריחה מאורגנים בדרך כלל סביב נושא מסוים ולכן המפעיל נחשף על בסיס יומי לשורה ארוכה של חוויות חדשות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן