רופאת שיניים

לעבוד כרופאת שיניים

תחום רפואת השיניים מאז ומעולם מאתגר ומבוקש ולא רק בארץ, אלא גם בכל העולם. תחום זה הולך ומתפתח קצב מסחרר, מה שמאלץ רופאי שיניים רבים לעבור הסמכות והשתלמויות כדי להכיר את השיטות החדשניות ולהעניק ללקוחותיהם מגוון שירותים מתקדמים. בתחום רפואת השיניים ניתן למצוא רופאים ורופאות שמידי שנה מסיימים את לימודי הרפואה ומחפשים עבודה כמתמחים במרפאות שונות, ולרוב לאחר תקופה מסוימת אחוז גבוהה מהסטודנטים פותחים מרפאה פרטית משלהם, מה שמאפשר להם להגדיל את ההכנסות שלהם. אולם, ישנם רופאי שיניים אשר עובדים במרפאות שונות, חלקן פרטיות, של קופות חולים, בתי חולים ועוד.

עבודה במשמרות, משרות חלקיות ומלאות

עבודתו של רופא שיניים יכולה להיות גמישה, ישנם רופאי שינים שיעדיפו לעבוד במשרה מלאה, ישנם כאלו שיעדיפו לעבוד במשמרות וישנם כאלו שיעבדו כמה פעמים בשבוע בקופת חולים או בבית חולים ובזמן הנותר יעבדו בקליניקה פרטית משלהם. לרוב, רופאות שיניים המגדלות ילדים יעדיפו לעבוד משרה קבועה ואפילו משרה חלקית כדי לפנות זמן לגידול הילדים, אבל הכל עניין של גמישות במקום העבודה.

הביקוש לרופאי שיניים הוא רב,  אם זה בקופות  החולים, במרפאות שיניים פרטיות ואפילו במכונים לטיפולים קוסמטיים כדוגמת הלבנת שיניים, טיפולי לייזר מתקדמים, טיפולים קוסמטיים ועוד. ברוב מרפאות השיניים ישנה גמישות רבה מבחינת שעות עבודה, אך מנגד ישנן מרפאות הפתוחות רק בשעות הבוקר או רק בשעות הערב, אבל תמיד ניתן למצוא מרפאות המתאימות את שעות העבודה לרופאי השיניים.

הטכנולוגיה המתקדמת בתחום רפואת השיניים ובייחוד בתחום יישור שיניים

זה לא סוד שעולם רפואת השיניים מתקדם בקצב מהיר ומאפשר לכל רופא להתמקצע בסוג מסוים של טיפולים ולהחליט במה הוא מעוניין להתמחות. אורתודנטיה היא תחום הקשור ליישור שיניים ונראה כי יש לא מעט שיטות חדשניות המאפשרות לכל אחד לקבל שיניים ישרות ומלאות. אחד החידושים האחרונים בתחום היישור שיניים הוא – גשר שקוף המאפשר גם למבוגרים לבצע יישור שיניים מבלי לפגוע במראה האסתטי של הפנים. כמו כן, יש לא מעט שיטות חדשניות בתחום האורתודנטיה המאפשרים לרופאי שיניים להעניק ללקוחותיהם אפשרות לחייך בפה מלא שיניים ישרות ויפות.

אם כך, עבודתם של רופאי שיניים היא מעניינת ומאתגרת ובכלל לא משעממת לאלו שתהו, אם זאת היא דרשנית ודורשת עבודה מוקפדת לצד התאמת הטיפול באופן אישי לכל מטופל על ידי אבחון הבעיה מראש והתאמה של תכנית טיפולים מפורטת לצורך טיפול יעיל, מהיר וכמובן ללא כאב.

המאמר באדיבות מרפאת תמר סמייל – יישור שיניים

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן