כמה עובדות על רופא אא"ג מומחה: הדמות שמאחורי החלוק הלבן

מה שרבים לא יודעים היא העובדה שתחום האף, האוזן והגרון כולל בתוכו תת התמחויות מגוונות וכי במטרה לקבל את הפתרון הרפואי האולטימטיבי לבעיה ולמצב חובה להתייעץ עם רופא אא"ג המתמחה באופן ספציפי בתחום הדרוש.

מיהו רופא אא"ג?

רופא אא"ג הוא רופא המתמקד באזור הראש והצוואר בגוף האדם. אזור זה מרכז תחתיו את המנגנונים אשר מספקים את יכולת הנשימה, את היכולת להריח, את היכולת לשתות, את היכולת לבלוע את המזון הנאכל, את היכולת להפיק צלילים שונים ואת יכולת הדיבור. התחום מחולק לתת התמחויות שונות, כאשר בחירה ברופא המומחה באופן ספציפי לתחום הבעיה שלכם, מעלה את הסיכויים לאבחון רופא אאגמהיר ומדויק ולטיפול אפקטיבי.

אילו תתי תחומים מרכיבים את תחום רפואת האף, האוזן והגרון?

  • כירורגיית ראש וצוואר: לתחום זה תתי התמחויות נוספים המתמקדים באזורי הטיפול הספציפיים בראש ובצוואר
  • אוטולוגיה: טיפול באוזניים חיצוניות ובאוזניים תיכוניות לרבות ניתוחי אוזניים ברמת מורכבות גבוהה.
  • לרינגולוגיה: טיפול בבעיות בגרון החל מבעיות צרידות וכלה בגידולי צוואר
  • טיפול באוזניים פנימיות לרבות בליקויים עצביים
  • טיפול בטנטון ובהפרעות בשיווי המשקל
  • רינולוגיה: טיפול באף ובסינוסים לרבות ניתוחים אסתטיים
  • גם תחומים נוספים כמו הפרעות בבליעה, דום נשימה חסימתי בשינה, נחירה, ליקויי דיבור ועוד נכנסים תחת הקטגוריה של רפואת אף, אוזן וגרון.

מדוע חשוב לחפש רופא אא"ג מומחה?

חשוב להיות מודעים לכך כי רק לרופא אא"ג מומחה היכולת המקצועית והכלים לבדיקה מעמיקה ויסודית של האיברים הכלולים בקטגוריית אף אוזן וגרון. רופאים מן הזן המודרני מצוידים כיום במיטב העזרים הטכנולוגיים לרבות מכשירים ייעודיים לבדיקות שמיעה, ציוד טומוגרפיה ממוחשב, מכשור המבצע הדמיה בתהודה מגנטית ואנדוסקופים – צינורות דקיקים המצוידים בסיבים אופטיים ובעדשות ובעזרת אור עוצמתי מאפשרים לבחון את האיברים מבפנים. במקרים רבים יחוברו האנדוסקופים לציוד וידיאו ייעודי, תוך מתן אפשרות להקלטת הבדיקה ולצפייה חוזרת בנתוניה, לצורך ביצוע אבחון מעמיק יותר. בדיקה זו מאפשרת סקירה יסודית של הגרון, הלוע והאף. ציוד עזר חדשני נוסף מתמקד בתחום הקול כשהוא מאפשר לבדוק את מיתרי הקול ולצפות בגלים של מיתרי הקול באופן המאפשר לזהות ליקויים בתחום של הפקת הקול. אם חשוב לכם לוודא שבעייתכם מאובחנת באופן המקצועי והמעמיק ביותר ואם חשוב לכם לקבל את הפתרונות המתקדמים ביותר לטיפול אפקטיבי ואופטימלי בבעיה, אל תתפשרו על פחות מהטוב ביותר וחפשו מרכז מתקדם לרפואת אא"ג כדוגמת אא"ג icent. הפנייה לגורם מקצועי שיש בידו מיטב הכלים להתמודדות עם הבעיה הספציפית ממנה אתם סובלים מהווה כבר חצי מהפתרון ותמנע מכם טרחה מרובה, עוגמת נפש ומהלכים רבים של ניסוי וטעייה.

בהצלחה!

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן