עבודה בניקיון

האם כדאי לעבוד בתור מנקה משרדים?

אם אתה מעוניין לעבוד בתחום הניקיון, ניקיון משרדים זו אופציה מצוינת

ככל שהתעשייה בארץ מתפתחת, קמות עוד ועוד חברות הייטק וחברות נוספות שעיקר העבודה שלהם נעשית בתוך משרדים ממוזגים. ככל שקמים יותר משרדים כאלו, עולה הצורך בחברות המציעות שירותי ניקיון למשרדים, ובתוך כך עולה גם הצורך במנקי משרדים. ניקיון משרדים זוהי עבודה אשר לרוב נעימה יותר מניקיון בתים או ניקיון מפעלים ואתרי תעשייה. עבודת הניקיון עצמה לרוב פשוטה יותר, וסביבת העבודה נעימה הרבה יותר. כמו כן, בחברות גדולות עובדי הניקיון אף זכאים להטבות שונות, אשר אינן קיימות בתחומי הניקיון האחרים.

עבודה בניקיון
עבודה בניקיון

למה כדאי להיות מנקה משרדים ומהו השכר הצפוי?

  • עבודה קבועה – הרבה פעמים בתחום הניקיון קשה מאוד למצוא עבודה קבועה. בכל הנוגע לניקיון בתים לרוב יש דרישות מאוד גבוהות או קושי בהגעה למקומות שונים וכדי להתפרנס בכבוד צריך למצוא לפחות חמישה לקוחות קבועים בכל שבוע. כאשר מדובר על ניקיון משרדים לרוב מדובר בעבודה קבועה עם חוזה לשנה עם אופציה להארכה, שכר קבוע, תשלום על שעות נוספות, לילות, שבתות וחגים. כך שיש ביטחון תעסוקתי בניגוד לניקיון בתים.
  • אין צורך בהכשרה מוקדמת – עבודה כמנקה משרדים לא דורשת הכשרה קודמת ולרוב אתה תיבחן אך ורק על סמך הביצועים שלך. אם אתה מגיע בזמן ומנקה היטב, יהיו מרוצים ממך. זוהי עבודה פשוטה יחסית ולכן מאוד פשוט להשתלב בתחום הזה.
  • תנאים נוחים – לרוב בניקיון משרדים מקום העבודה הוא קבוע ומנקים את אותו מתחם משרדים כל יום, כך שקל יותר למצוא דרכי הגעה קבועות למקום העבודה. כמו כן, בעבודה הזו לרוב מקבלים החזרי נסיעות, בניגוד לניקיון בתים למשל. כמו כן, עבודת הניקיון עצמה לרוב פחות מורכבת מניקיון בתים ולכן קלה ונוחה יותר לביצוע.
  • שכר – שכר של מנקה משרדים הוא לרוב שכר שעתי ואשר נע בין 30 ל-50 ₪ לשעה. אם עובדים בחברה גדולה יכולים להתווסף לכך תשלומי החזר נסיעות, שעות נוספות, לילות, ושבתות.

אם אתם מחפשים קריירה בתחום הניקיון – מנקה משרדים זוהי התשובה בשבילכם

תחום הניקיון הינו תחום לא מאוד יציב בכל הנוגע לניקיון בתים. מאחר ורוב האנשים מחפשים הכנסה קבועה שניתן יהיה להסתמך עליה בכל חודש מחדש, ניקיון משרדים הינה התשובה הבטוחה והטובה ביותר לקריירה בתחום הניקיון.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן