ציוד ספורט

בוחן ציוד ספורט

לא רק חובבי ספורט מושבעים יכולים ליהנות ממשרה הכוללת בדיקה ראשונית של שלל מוצרים, חוויה אתגרית, ולא מעט הרפתקאות מיוחדות. משרת בוחן ציוד ספורט מוצעת בדרך כלל על ידי חברות גדולות המייצרות את הציוד. חברות אלו זקוקות לעובדים מסורים, שיסכימו לנסות את המתקן, ולהעביר עליו חוות דעת מקצועית. חברה בארצות הברית לדוגמא המוכרת ציוד ספורט בסיטונאות ובאופן פרטי, ביותר מ-100 חנויות ברחבי המדינה, רשמה בשנים האחרונות רווחים של מעל 1.66 מיליארד ₪, וזאת בין היתר בשל עובדים מן הסוג הזה.

הדבר החשוב ביותר במשרה הכוללת בדיקה ובחינה של ציוד ספורט טרם ייצור המוני הוא ביצוע ניסויים. החברה מספקת לעובדים את הציוד, מבקשת מהם להשתמש בו בתנאי מעבדה, ובוחנת את התוצאות. זו לא שיטת עבודה ייחודית לחברה האמריקאית, ואפשר למצוא אותה גם בקרב יצרניות אחרות, וגם בחברות ספורט גדולות כמו אדידס, נייקי וכדומה. ההבדל בין החברות הוא בסוג הציוד המיוצר ובבדיקה: בעוד נייקי ואדידס מעסיקים עובדים שיבדקו את בגדי הספורט, חברות המייצרות את הציוד עצמו זקוקות לעובדים בעלי תכונות שונות.

תנאי קבלה לעבודה

על מנת להתקבל למשרה יש צורך במענה על מספר קריטריונים:

–          רקע ספורטיבי מסוים

–          היעדר בעיות רפואיות

–          יכולת להתמודד עם אתגרים פיזיים

–          רצון לקחת חלק בפעילות ספורטיבית

מעבר לכך, החברות מעדיפות להעסיק עובדים גם עם רקע תיאורטי בפיזיולוגיה, רפואה, אורטופדיה וכדומה. ככל שהעובד מכיר יותר את גוף האדם, ואת התנאים האופטימאליים לביצוע כושר, כך הוא יכול לספק חוות דעת מנומקת ומקיפה יותר עבור המעסיק.

יתרונות וחסרונות של המשרה

היתרונות של משרה הכוללת בדיקת ציוד ספורט הם כמובן שמירה על כושר גופני, עניין והמון אתגר אישי. יחד עם זאת, יש גם חסרונות שאי אפשר להתעלם מהם. ראשית, המשרה כרוכה במידה מסוימת של סיכון. בסופו של דבר, ציוד הספורט מעולם לא נבדק לפני שהוא מגיע לידיו של העובד. שנית, עודף פעולות ספורטיביות ביום או שילוב לא נכון בין פעילות אירובית ואנ-אירובית עשוי ליצור נזקים בריאותיים חמורים מאוד. חשוב לעקוב אחר תגובות הגוף, ולהבין מתי יש צורך בהפסקה.

לסיכום, משרת בוחן ציוד ספורט מתאימה לגברים ונשים מעל גיל 18, שיכולים לבצע פעילויות ספורטיביות מגוונות תחת תנאים שונים. אפשרויות הקידום של המשרה הן בעיקר בפן התיאורטי ובמחלקות הפיתוח, אך החסרונות הם פגיעה פוטנציאלית בגוף ובבריאות.

דילוג לתוכן