מגלשות מים

בוחן מגלשות מים

אחת העבודות המגניבות ביותר בעולם היא בוחן מגלשות מים. זו עבודה המתאימה למי שתמיד חלם לגלוש על מגלשות מים מהבוקר עד הערב, ללא הפסקה, ועם הסכמה לקחת סיכונים. על אף העובדה שבסופו של דבר המגלשות משרתות בעיקר ילדים, עובדים הבוחנים אותן צריכים להיות בוגרים ובדרך כלל מעל גיל 18.

מלבד מפעילי המתקנים ויצרני המגלשות, יש גם חברות נסיעות המעסיקות בוחנים. הם מגיעים אל פארקים שונים, מוודאים שהמגלשות עומדות בציפיות, ומעבירים ביקורת או חוות דעת.

אפשרויות קבלה והחסרונות עבור ישראלים

אפשר להתקבל לעבודה בעזרת הגשת מועמדות אל חברה העוסקת בתחום. מומלץ להראות רקע מסוים בהנדסה, אך לא מדובר על דרישה חיונית. חברות המגייסות עובדים עבור המשרה מחפשות אחר לויאליות, מסירות ובעיקר אהבה אמיתית אל התחום. ניסיון בגלישה על מגלשות מים יכול גם הוא לעזור, ולתת את הערך המוסף עבור קבלה לעבודה. יש למלא טופסי מועמדות באתרי האינטרנט של החברות, להוסיף המלצות, ולצרף מסמכים המעידים על הכשרה רלוונטית. בנוסף, כדאי לעקוב אחר פרסומים של פארקי שעשועים וסוכנויות נסיעות, על מנת לדעת מתי מתחיל סבב של גיוס עובדים.

צריך להבין כי בפארקי שעשועים פעילים קשה להתקבל למשרה של בוחן מגלשות, היות והן נרכשות כבר לאחר תהליכי הבדיקה הדרושים. המשרה מוצעת על ידי חברות הנמצאות בראשית שרשרת הייצור, ורובן לא נמצאות בישראל. ישראלי המעוניין לעבוד במשרה הזו יצטרך להעביר את מקום מגוריו לארצות הברית, לאירופה או למדינות אחרות בעולם. זהו חיסרון משמעותי המונע מישראלים רבים את משרת החלומות שלהם.

מה כולל המבחן של המגלשה?

המבחן אותו מבצעים העובדים עבור מגלשות מים כולל התייחסות אל מספר נקודות מפתח:

–          התחושה האישית לפני, במהלך ואחרי הגלישה

–          נקודות תורפה בטיחותיות במהלך הגלישה

–          סיכונים חיצוניים

–          זוויות הסיבובים

–          מהירות הגלישה

–          כמות המים

–          החיכוך בין המגלשה לגוף

–          התאמה של המגלשה לגילאים מסוימים

הבוחנים אמורים להגיש דוח מסודר, ולנמק היטב מה הם חושבים על המגלשה. עובד מנוסה יידע לזהות מגלשה מוצלחת ואיכותית, בעוד עובד צעיר ונטול הכשרה יכול רק ליהנות מבלי לתת ערך מוסף עבור המעסיק. חברות משקיעות במשרה הזו על מנת להכיר את כל המגבלות של המגלשה לפני שהיא מגיעה אל ייצור המוני. עובד מוכשר יכול לחסוך מאות אלפי דולרים על ייצור של מגלשה לא איכותית או חלילה לא בטיחותית.

דילוג לתוכן