פורץ קונסולות משחקים

פורץ קונסולות משחקים

פורץ מקצועי יכול להפוך כמעט כל קונסולה למכשיר שיודע לקרוא משחקים צרובים. העבודה משלבת בין יכולות טכניות, היכרות עם אמצעים טכנולוגיים מתקדמים וגם שימוש באמצעי פיקוח ובקרה.

איפה עובד פורץ קונסולות משחקים?

פורץ קונסולות משחקים יכול לעבוד בחנויות מחשבים או לפתוח עסק עצמאי. יש גם פורצים שמועסקים בחנויות מובייל, משחקים וטכנולוגיה. העבודה העיקרית של הפורץ היא לעדכן קונסולות קיימות במטרה לגרום להן לקרוא משחקים צרובים. המשמעות היא שלאחר הפריצה ניתן יהיה להריץ על הקונסולה משחקים שהורדו מהאינטרנט, נצרבו על גבי דיסק או הועתקו לכונן קשיח. הפורץ מסוגל לבצע פריצה כמעט לכל סוגי הקונסולות, למעט פלייסטיישן 4 של סוני.

רוב רוכשי הקונסולות נותנים עדיפות לדגמים פרוצים. הפריצה באה לידי ביטוי באמצעות הוספת צ'יפ המאפשר לקונסולה לקרוא את המשחק הצרוב כרגיל. מבחינת יצרני הקונסולות, המאבק הוא בעיקר בגיימרים ויש גם דרכים להתגבר על ניסיונות הפריצה. יש יצרניות שחוסמות משתמשים של משחקים צרובים, יצרניות המוסיפות קוד שאינו מאפשר משחק צרוב באופן קבוצתי ועל גבי רשת האינטרנט ויצרניות כמו סוני שמונעות מלכתחילה את אפשרויות הצריבה.

כיצד מתבצע תהליך הפריצה?

פריצה היא למעשה הסבה ושינוי של מאפייני הקונסולה באמצעות החלפת רכיבי חומרה. הסבה גם יכולה להתבצע על ידי צריבת תוכנה מאולתרת על מערכת ההפעלה של הקונסולה, מה שמאפשר להריץ עליה דיסקים צרובים. יחד עם זאת, פורץ קונסולות משחקים חייב להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום. לא כל אחד יכול להסב קונסולות ויש גם הרבה מעבדות פריצה לא אמינות.פורץ קונסולות משחקים

העבודה הטכנית של פורץ קונסולות משחקים מתבצעת במספר שלבים והדבר החשוב הוא לבחור את סוג הפריצה המתאים ללקוח. אלו הפרמטרים שקובעים כיצד מתבצע תהליך הפריצה:

א. הפעלת משחקים מהזיכרון הפנימי – יש פריצות שלא מאפשרות הפעלת משחקים מהזיכרון הפנימי, בעיקר בקונסולות משחקים של מיקרוסופט. פריצות אחרות מאפשרות רק רכישת משחקים אונליין ברשת ה-LIVE.

ב. הפעלת משחקים מזיכרון חיצוני – גם כאן העבודה של הפורץ מתבצעת בעיקר מול מכשירי אקס בוקס, היות ובפלייסטיישן 4 הפריצה עדיין בלתי אפשרית. השאלה היא האם ניתן להפעיל משחקים מזיכרון חיצוני לאחר בחירה במצב "פרוץ", האם לא ניתן לעשות זאת בכלל או האם זה אפשרי גם במצב הרגיל.

ג. מחיר – הלקוח יכול לבחור כמה להשקיע בפריצה וכך להפוך אותה לטובה יותר או פחות. מבחינת אדם המספק שירותי פריצה, הפקטור של מחיר קובע בעיקר את זמן ההשקעה בתהליך.

לכל סוג פריצה יש יתרונות וחסרונות אחרים. אדם המעוניין להציע שירותי פריצה צריך לצבור ניסיון, להכיר את השיטות המתקדמות ובעיקר להיזהר ממעבר על החוק. באופן עקרוני, פריצה של קונסולות משחקים אינה מומלצת ולרוב היא גם מיותרת. עדיף לשאת בהוצאות על רכישת משחקים חדשים כדי למנוע בעיות או להתעניין בשירותי החלפת משחקים בחנויות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן