קבלן איטום

עבודתם של קבלני איטום

היכרות עם תהליכי העבודה בתור קבלני איטום מומלצים יכולה לסייע לכל אחד ואחת מאיתנו לדעת כיצד לבחור אותם. במאמר הבא נבין מה עושים קבלנים כאלה, איך בוחרים את חומרי האיטום המתאימים ולמי כדאי לפנות כדי לקבל מידע אמין

השוואה בין קבלני איטום גגות מחייבת היכרות עם העבודה שהם מבצעים. בשביל לבחור נכון קבלן איטום, לא מספיק לשאול כמה כסף הוא גובה עבור הפרויקט – אלא חובה לדעת מה בדיוק הוא עושה. באופן הזה קל יותר להשוות בין סוגי קבלנים שונים, אפשר להתאים אותם לצרכי קהל היעד והתקציב וניתן גם להגדיל את הסיכוי לקבל עליהם המלצות רלוונטיות.

האחריות על בחירת חומרי איטום

עבודה בתור קבלן איטום מתחילה בנטילת אחריות מלאה על בחירה מושכלת ומבוססת של חומרי איטום. בסופו של דבר, גם הקבלן הכי אמין ומקצועי חייב לבחור את החומרים המתאימים על מנת שהתוצאה תהיה משביעת רצון. כאן בדיוק נכנס לתמונה ניסיון הקבלן, שאמור לאפשר לו לבחור כל סוג חומר איטום בהתאם לכמה פרמטרים:

  • תקציב הלקוח
  • סוג הגג (רעפים, שטוח וכן הלאה)
  • רמת האיטום המבוקשת
  • סוג המבנה
  • רמת החשיפה לרטיבות ומשקעים – לפי אזור גיאוגרפי בארץ

יישום חומרי איטום והתוצאות של הפרויקט

בשלב הבא בוחרים קבלני איטום גגות לפי היכולת שלהם ליישם את החומרים שנבחרו באופן שיהיה כמה שיותר יסודי, אפקטיבי ואמין. אם רוצים ליהנות משירותי איטום מקצועיים גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, זה קריטי ליישם נכון את החומרים. האופן שבו מיישמים את חומרי האיטום משפיע על העמידות שלהם וקובע האם הם יהיו מסוגלים להתמודד עם כמויות גבוהות של משקעים. בנוסף, זה משפיע על אופי הפרויקט מבחינת התקציב.

האם עבודת הקבלן כוללת תחזוקה?

השאלה המתבקשת היא האם במסגרת פרויקט שעליו לוקחים אחריות סוגים שונים של קבלני איטום מומלצים, ניתן גם לדרוש תחזוקה. אז מצד אחד, כמובן שמשלמים בנפרד על עבודות תחזוקה שמבוצעות למשל אחת לחצי שנה ובמסגרת הכנת הגג לחורף או לקיץ. מצד שני, יש אחריות שכלולה בעבודה של האיטום ובזכותה לא צריך לשלם לתקופה מסוימת על תיקונים ועל טיפול בתקלות. 

ממי מקבלים המלצות על קבלן אמין?

החדשות הטובות הן שעבודתם של קבלני איטום בדרך כלל מאפשרת איסוף המלצות מגורמים שונים. את ההמלצות ניתן לקבל דרך חברים, קרובים ובני משפחה או באמצעות יצירת קשר עם לקוחות קודמים שהגיעו מהתחום ומכירים אותו. אם לא מכירים אישית אנשים שהשתמשו בשירותי איטום והיו מרוצים, אפשר להרחיב את החיפוש ולהיעזר במידע מאתרי אינטרנט ורשתות חברתיות.

שירותי קבלני איטום – כמה זה עולה?

העבודה של קבלני איטום מתומחרת לפי פרמטרים אובייקטיביים. אם רוצים לדעת מראש כמה השירות יעלה, ניתן להתייעץ עם בעלי מקצוע מומלצים ולשקלל גורמים שונים כגון סוג האיטום, גודל הגג ומידת הנגישות אליו. לאחר מכן, צריך לקבל הצעת מחיר עם ובלי תקופת אחריות.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן