תוכנת crm

עבודה כמטמיע תוכנת CRM בעסקים

כיום עסקים רבים מחפשים תוכנה אמינה לניהול העסק שלהם, תוכנת CRM מספקת בדיוק את הפתרון הזה,הצורך במערכות בסגנון גרמו לעלייה במקומות עבודה המחפשים להעסיק עובדים בתחומים האלו, אחד מהעבודות שחברה המספקת שירותי תוכנת CRM מציעה זה משרת מטמיע תוכנת CRM.

רגע! מה זה CRM?

שמח ששאלת CRM או Customer relationship management  ובעברית תוכנה לניהול קשרי לקוחות היא תוכנה הדואגת לניהול הקשרים של עסק מסוים עם הלקוחות שלו, בין השאר תוכנות מהסוג כוללות ניהול לידים, אינטגרציה למייל העסק, עיצוב טופס לכידת לידים לאתר, שיתוף תהליך המכירה בין עובדי העסק לייעול משימות ועוד.

מה התפקיד כולל

על פניו העבודה מאוד פשוטה, בהתחלה יש תקופת חפיפה והכרות ראשונית בה תלמד כל מה שתצטרך לדעת על תוכנת ה  – CRM, לאחר מכן בעבודה עצמה תצטרך להגיע לחברות המעוניינות בהטמעה של תוכנת CRM בעסק שלהם ולהתקין להם את התוכנה במשרדי המחשב, העבודה פחות כוללת התעסקות עם ממשק התוכנה ויותר הכרת החלקים הטכניים של התוכנה, כמו איך מתקינים, איך מתאמים את התוכנה לרשת המחשבים של העסק ומטמיעים אותה באופן נכון וכל מה שקשור בתשתית הCRM וחיבורו לעסק המעוניין.

תוכנת crm

למי מתאימה עבודה כמטמיע תוכנת CRM

העבודה מתאימה לכל מי שיש רצון לעבוד עם מחשבים, אוהב את תחום ההייטק וחי ונושם טכנולוגיה. העבודה יכולה להיות מאוד מספקת במיוחד אם אתה אוהב את מה שאתה עושה, העבודה פחות תתאים לכל מי שמגדיר את עצמו "מאותגר טכנולוגית".

העבודה כוללת רוב הזמן התעסקות עם מחשבים והבנה עמוקה של איך הם עובדים, יש בעבודה הזאת עוד פן מאוד מעניין שהוא פתירת בעיות, אם יש לך ראש שתמיד מייצר תשובות ופתרונות יכול להיות שהעבודה מאוד תתאים לך, הרבה פעמים קורה טעויות ומישהו מתקין את תוכנת ה   – CRM בצורה לא נכונה ויבקשו ממך לתקן את זה, כאשר תתקדם בחברה יכול להיות שחלק גדול מהעבודה תהיה לוודא שהעובדים החדשים מטמיעים את התוכנה בצורה נכונה ולא גורמים לבעיות עתידיות שיעלו לחברה כסף.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן