מתקין מערכות אזעקה

לרדוף צדק ולהתעסק בטכנולוגיה החדשנית ביותר.

מגוון העבודות הטכניות הקיימות בשוק העבודה כיום הוא רחב מאוד. עם התרחבות התחום הטכנולוגי, כך לאט לאט צצים מקצועות נישתיים ויחודיים, בהם לאנשי המקצוע יש ידע ספציפי להתקנה ולתיקון של מכשור טכנולוגי מסוג מאוד מסוים. אחד ממקצועות הנישה הטכנולוגיים החשובים ביותר הוא התקנת מערכות אזעקה. בתחום עבודה זה, העובדים עוסקים בהתקנת מערכות מתקדמות שממגנות בתים ומוסדות. מדובר במערכות מתוחכמות שלא רק מכילות את האזעקה עצמה, אלא כוללות גם חיישנים מתוחכמים ומצלמות אבטחה מסוגים שונים. מדובר בעבודה שבמרכזה עומד הסיוע לאנשים – העובדים בתחום הם אלו שמאפשרים לאנשים להימנע בצורה הטובה ביותר מפריצות. מעבר לכך, הם מאפשרים לרדוף אחר הצדק ולתפוס את הפורצים על חם, בזכות מערכות האבטחה שהם מתקינים.

עיסוקיו של מתקין מערכות אזעקה

אדם העוסק בהתקנת מערכות אזעקה פועל בכמה מישורים שונים:

• התקנת מצלמות אבטחה – אחד מתפקידיו של האיש הטכני בתחום מערכות האזעקה הוא להיות מתקין מצלמות אבטחה. כיום מצלמות אבטחה הן לא פשוטות כפי שהן היו בעבר. מדובר בהתקנה של רשת מסובכת ומתוחכמת של מצלמות מסוגים שונים: נסתרות, נראות, מצלמות למניעת ונדליזם ועוד. מתקין מצלמות אבטחה צריך להיות בעל ידע מקצועי רב ויכולת טכנית ניכרת כדי להצליח להתקין עבור הלקוחות מערכת שתעבוד בצורה יעילה ושתתאים לדרישותיו.

• התקנת אזעקות – מערכות אזעקה הן נדבך חשוב ביותר במיגון הבית והן קיימות באחוז גדול מאות מהבתים ובעסקים בהם מתקינים מערכת אזעקה לעסק ברחבי ישראל. מערכות האזעקה מבוססות על חיישנים שונים שהמתקין מוכרח להכיר על בוריים. התקנת מערכת האזעקה דורשת מבעל המקצוע להתאים את המערכת לתשתיות הבית, לתקציב הלקוחות ולגורמים חשובים נוספים, כך שהיא דורשת חשיבה רבה ותודעת שירות גבוהה.

• תיקון מערכות מיגון ביתיות – אדם העוסק בהתקנת מערכות אזעקה או מצלמות אבטחה בדרך כלל עוסק גם בתיקון של מערכות כאלו. הידע הטכני הנדרש עבור התקנה דומה מאוד לידע הטכני הנדרש עבור תיקונים ולכן העובדים בתחום מבינים הן בהתקנה והן בתיקון. תיקון המערכות הוא עבודה שבה באמת ניתן לסייע לאנשים אחרים להרגיש בטוחים ומוגנים ולכן היא נחשבת לעבודה מאוד מספקת וייחודית.

אופי העבודה בהתקנה ובתיקון של מערכות מיגון ביתיות

אם אתם אוהבים לתת שירות מחד גיסא ולהתעסק בטכנולוגיה מתקדמת מאידך גיסא, התקנת מערכות אזעקה ומצלמות אבטחה היא עבודה מצוינת בשבילכם. העבודה משלבת בין יכולת פתרון בעיות טכניות לבין מתן שירות ללקוחות. זוהי עבודה במסגרתה עובדים בבתים של אנשים, כך שהיא דינמית מאוד ומתבצעת במקומות שונים בכל יום. מדובר בעבודה מהנה, שכן לא רק שהיא מגוונת מבחינת האנשים שרואים מדי יום, גם סוג המערכות וסוג הבעיות יכול להשתנות מאוד מהתקנה אחת לשנייה. שעות העבודה הן נוחות וגמישות ביותר וכמו כן גם השכר נחשב לטוב מאוד, במיוחד ביחס לתחומים טכניים נוספים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן