מסחר בזהב

עבודה בתור סוחר זהב

מסחר בזהב יכול להיות עבודה מאתגרת עבור נשים וגברים בטווח רחב של גילאים. קודם כל, חשוב לדעת איך אפשר להגיע לעבודה כזו. הנה כמה דרכים רלוונטיות:

א. לימודי מסחר – רוב האנשים שמגיעים לעבודה בתור סוחרי זהב עושים זאת לאחר תקופת הכשרה והדרכה. התקופה מבוססת על לימודים במכללות מעשיות ברחבי הארץ. קורס מסחר מן הסוג זה נמשך 10-12 מפגשים, הוא ניתן במסלולי בוקר, צהריים וערב וניתן לשלב אותו עם קריירה קיימת. האפשרות להירשם לקורס ללא רקע מוקדם קורצת לבני גיל הזהב ולכל מי שרוצה לפתח את ארגז היכולות המקצועיות שלו.

ב. השתלבות בעסק משפחתי – לא מעט אנשים עוסקים בקניית זהב במסגרת העסק המשפחתי. עסקים כאלה קיימים בכל העולם וגם בישראל. הם מבוססים על מסחר במתכות יקרות, על שינוע של מוצרי זהב ממקום למקום ועל שיתופי פעולה עם יהלומנים או חברות תכשיטים.

ג. מסחר מקוון – כיום כבר לא חייבים לצאת מהבית כדי לבצע מסחר בזהב. סוחר שמוכן לחשוב מחוץ לקופסא יכול להירשם באחד מאתרי האינטרנט, לבצע מסחר מקוון ולהתחיל לגרוף רווחים. אפשר להשיג אחוזי תשואה גבוהים על מסחר אפקטיבי, רמת הסיכון גדולה בהתאם.

מסחר בזהב

יתרונות וחסרונות של מסחר בזהב

אין ספק שהיתרון הגדול ביותר של עבודה בתור סוחר זהב הוא העניין. זו משרה מאתגרת, מספקת ומתגמלת שמצליחה לשלב בין כישורים פרקטיים והון אנושי. במהלך המסחר פוגשים אנשים מכל רחבי העולם ולעיתים גם נוסעים לפגישות. העבודה בתור סוחר יכולה להיות עצמאית לחלוטין, או לחילופין להתבסס על קשרים עם חברות, תאגידים, מוסדות ציבוריים, בנקים ועוד. המסחר הוא תחום דינאמי שיש בו אופק קידומי עשיר. את המסחר ניתן להתחיל בכל גיל ותוך שמירה על דינאמיות וגמישות.

החיסרון הוא כאמור חוסר יציבות. זה חיסרון שקיים בכל ענף מסחר, אך הוא מהווה חלק אינגרטלי מהתחום של מתכות וזהב. בענף המסחר קשה לדעת מה יוליד יום ואין דרך לנבא את העתיד. בסופו של דבר, העבודה בתחום מתאימה למי שאוהב לקחת סיכונים ומוכן להפוך אותם לקריירה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן