פנסיון לכלבים

מנהל פנסיון כלבים

מנהל פנסיון כלבים

אדם המעוניין לפתוח ולנהל פנסיון כלבים לא נדרש בהסמכה ספציפית. עם זאת, אחזקת כלבים במעון יום מהווה עסק טעון רישוי. המשמעות שהיא שנדרש רישיון עסק עבור ניהול מעון יום לכלבים וזאת לפי צו רישוי עסקים. המנהל צריך לדעת שעל העסק להיות במגרש מרוחק מבתי מגורים, כל התשתיות שלו חייבות להיות חוקיות ולרוב לא ניתן להקים אותו באיזור תעשייה או באיזור חקלאי.

מנהל פנסיון לכלבים

למרות שאין חובה על כך מבחינת הרישיון, מנהל מעון כלבים בהחלט יכול להשיג יתרון במידה והוא ילמד את אחד מהתחומים הבאים:

א. וטרינריה – מנהל פנסיון עם הכשרה בתור וטרינר מציע שירות ייחודי עבור בעלי כלבים. הוא מספק מגוון פתרונות לשהות במעון יום לטווח קצר וארוך, ניתן להיעזר בשירותיו לסוגים שונים של כלבים והוא מאפשר טיפול יעיל ואמין בכלב.

ב. ניהול עסקים – ברמה הטכנית, מנהל מעון יום לכלבים יכול ללמוד ניהול עסקים. מקצוע כזה יאפשר לו לנהל טוב יותר את העסק ולהגיע לאיזון ורווחיות. לימודי ניהול מקלים על פתיחת עסק עצמאי בכל תחום ובעיקר בכל הנוגע לנותני שירותים מיוחדים.

ג. זואולוגיה – אנשים המתעניינים בעולמם של בעלי החיים בוחרים בדרך כלל ללמוד זואולוגיה. זהו תחום עשיר הכולל התמחויות שונות כמו חקר זוחלים ודו חיים, חקר דגים, חקר עופות, חקר יונקים וחקר קופי אדם. לימודי זואולוגיה שייכים למדעי החיים ותנאי הקבלה עבורם נחשבים קשים יחסית.

פנסיון כלבים

צבירת ניסיון לפני פתיחת פנסיון

מנהל פנסיון כלבים או כל אדם שמעוניין לקחת חלק בתחום צריך לזכור שהלימודים הם לא בהכרח הדבר החשוב ביותר. על המנהל לצבור ניסיון מעשי בעבודה מן הסוג הזה. הוא צריך להכיר את מאפייני ההתנהגות של סוגי כלבים, להעניק שירות חם לבעלי כלבים ולשמור על רמה גבוהה של סטריליות וניקיון במעוני יום. את הניסיון הוא יכול לצבור במרכזי טיפולים באמצעות בעלי חיים או בפנסיונים אחרים.

לסיכום, תהליך פתיחת פנסיון כרוך בהוצאת רישיון מהעירייה המקומית. לא חייבים ללמוד מקצועי ספציפי כדי לפתוח את המעון, אולם לימודים יחד עם ניסיון מעניקים יתרון.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן