עבודה בתור מתקין שערים חשמליים

רוצים להשאיר לעצמכם את האפשרות לעבוד בסביבה פרטית, עסקית או ציבורית? אוהבים להתעסק עם מנגנונים חשמליים מורכבים? מעוניינים להשתלב בתחום האבטחה המוסדית? אולי העבודה בתחום של שערים חשמליים מתאימה לכם

שערים חשמליים נחשבים היום לאחד מאמצעי האבטחה היעילים ביותר. ניתן למצוא שערים מן הסוג הזה בבתים פרטיים, במוסדות ציבוריים, בבסיסים צבאיים וגם במפעלי תעשייה. יחד עם זאת, רמת האבטחה של השערים תלויה בעיקר בסוג ההתקנה. התקנה לא נכונה של שערים חשמליים עלולה לגרום נזקים בלתי הפיכים ולהביא להוצאות מיותרות. מתקין שערים חשמליים נדרש לעמוד בסטדנרטים מחמירים של בקרת איכות ועליו לעבור הכשרה יסודית בתחום החשמל, ההנדסה והבטיחות.

התקנת שערים חשמליים היא עבודה המתאימה לקהל יעד מגוון:
שערים חשמליים
א. חיילים משוחררים – ניתן להגיש מועמדות למשרה מן הסוג הזה מיד לאחר השחרור מהצבא. חיילים בקרבי עם רמת סיווג גבוהה יכולים לעבוד בחברות פרטיות או ציבוריות, לבצע את ההתקנה במפעלים או בסיסים וגם להציע את שירותיהם באופן עצמאי ללקוחות פרטיים.

ב. סטודנטים – היתרון של עבודה בתחום של שערים חשמליים היא זמינות ומיידיות. סטודנטים יכולים לעבור בתור מתקינים בחופשת הסמסטר, בקיץ או במהלך הלימודים עצמם. הביקוש לשערים חשמליים עולה מדי שנה והמתקין נהנה משכר גבוה ומגמל.

ג. השלמת הכנסה – מתקין שערים חשמליים יכול לבצע את העבודה בתור השלמת הכנסה. כאן האפשרויות הן לקבל תלוש משכורת מחברה המתמחה בייצור והתקנת שערים חשמליים, או לחילופין לפתוח עסק עצמאי ולהוציא חשבוניות ללקוחות.

מה כוללת עבודה בתור מתקין שערים חשמליים?

העבודה מתבצעת בשטח פתוח והיא מחייבת היכרות עם שורה ארוכה של נושאים בתחום ההנדסה, החשמל והבטיחות. המתקין צריך לקרוא היטב את המפרט הטכני של שערים חשמליים ולהתאים אותם לתנאי הסביבה ולצרכי הלקוח. מעבר לכך, העבודה מחייבת יכולת להתקין סוגים שונים של שערים חשמליים:

  • מחסומי זרוע
  • שערים נגללים
  • שערי הזזה רגילים או קונזוליים (מרחפים)
  • שערי כנף

העבודה כוללת התנהלות מול אנשי מקצוע שונים ומחייבת עמידה בזמנים. מתקין שערים חשמליים צריך גם להישאר זמין למקרה של תקלות, בעיות או נזקים מכאניים במנגנוני הפתיחה והסגירה של השער. על המתקין לצבור ניסיון תוך כדי עבודה ולהמשיך להתעדכן בחידושים האחרונים בתחום. מתקין שערים גם יכול להציע סל שירותים רחב להתקנת פסי האטה, מחסום דוקרנים, פסי שיניים, מנורות מהבהבות, עמודי הגנה ועוד.

לסיכום, עבודה בתור מתקין שערים חשמליים מבוקשת בשוק המודרני והיא נובעת מהיצע רחב של פתרונות אבטחה. הדרישה העיקרית לעובדים עם הכשרה כזו קיימת בקרב חברות העוסקות בתחום של שערים חשמליים. לחילופין, כל אדם יכול לפתוח עסק עצמאי של שירותי התקנות ותיקונים. העבודה מתאימה לטווח גילאים רחב ובעיקר לחיילים משוחררים, סטודנטים או משלימי הכנסה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן