מנעולן- עבודה דינאמית ומאתגרת

תחום המנעולנות הוא תחום בעל נפח שוק גדול וישנם בעלי מקצוע רבים שעוסקים בו לכן, כל אחד שמחפש שירותי מנעולן באזורו ימצא אחד כזה בקלות יחסית, ואפילו יותר מאחד והשירותים שהם נותנים שונים מאחד לשני.

מנעולן מתעסק במגוון רחב של עבודות, ביניהן:

*שירותי התקנת מנעולים לחלונות, דלתות ועוד.

*שירותי תיקון מגוון מנעולים שונים, שכפול מפתחות ויצירת מפתחות חדשים.

*טיפול במנגנוני נעילה ומנגנוני תזמון לכספות, פריצת מנעולים בטכניקות מקצועיות.

*מתן שירותי חירום לאחר פריצות לא חוקיות לאזורים, יעוץ לגבי מגוון רחב של שימושי מנעולים והתאמת מנעולים לצורך תפקידים מסוימים ועוד…

כל מנעולן יכול לבחור להתמקצע במשהו מסוים, החל מסוג מנעולים ועד כדי אופני טיפול שונים, כל זאת בבחירת בעל העסק.

מהן דרישות הסף?

אדם אשר בוחר להפוך למנעולן מורשה יכול לבצע זאת במגוון דרכים, ניתן לעבור קורס הסמכה למנעולן מורשה במגוון מכללות אשר מקנות שירותי לימוד למנעולנות ופריצה. תחילה האדם חייב להוציא תעודת יושר מטעם משטרת ישראל אשר תעיד כי לאדם אין עבר פלילי וכי לימודי המנעולנות העתידיים שלו הם לצורך תעסוקה מכובדת ולא לצורך פשיעה, לאחר מכן הוא יכול להגיש את מועמדותו ולהתחיל ללמוד במגוון רחב של מקומות לצורך קבלת תעודת מנעולן מורשה.

איך לומדים להיות מנעולן?

אדם גם יכול לעבוד תחת מנעולן מוסמך תקופה מסוימת ואז לפתוח עסק משלו, אך יש אנשים אשר יעדיפו מנעולנים אשר יש בידם תעודת יושר מן המשטרה והסמכה, ולכן הדרך הזו הינה פחות פופולרית בקרב בעלי המקצוע.

הבחירה בין הקורסים היא מגוונת, ישנם קורסים מקוונים אשר ניתן לבצע מהבית דרך המחשב וישנם קורסים אשר כוללים הגעה ולימודים במוסד אשר גם הם יכולים לכלול לימודי ערב או לימודים בשעות הבוקר, היקף הקורס נע לרוב בסביבת ה-100 שעות אקדמיות בממוצע.

המחירים של הקורסים השונים הינם מגוונים מאד ונעים סביבות ה-6000 שקלים. לאחר הקורס מקבלים תעודה, במרבית המקרים התעודה הינה תעודה אשר שייכת למוסד עצמו, לעתים ניתן לקבל גם תעודה של משרד התמ"ת (משרד התעסוקה), ולאחר מכן ניתן לפתוח עסק עצמאי ולתת שירותי מנעולנות מגוונים.

כעיקרון אין הבדל מהותי בין הקורסים השונים, מומלץ כמובן לברר ולקבל חוות דעת כללית על מגוון מכונים בכדי לצאת מן הלימודים הללו עם ידע רב כמה שניתן, לאחר מכן המנעולן יצבור ניסיון ויהיה מוזמן להרחיב את עסקו במתן שירותי מנעולנות כרצונו.

מנעולן הוא נותן שירותים

כמובן שבסופו של דבר, הצלחתו של המנעולן תלוי בסיפוקם של הלקוחות אותם הוא משרת, אם המנעולן הינו איש מקצועי אשר מספק שירות נהדר ומגוון ללקוחותיו, הוא יומלץ יותר בקרב אנשים ועל ידי כך יתאפשר לו פרסום ודרך הצלחה אשר תהיה פרוסה לפניו.

 

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן