עבודה בתור מאבטח אישים

קצת על תחום אבטחת האישים בארץ ועל חשיבות מאבטחי האישים במציאות שלנו כיום

אבטחת האישים היא תחום שחשיבותו מתבררת פעם אחר פעם כחשיבות גדולה במיוחד במציאות שבה אנחנו חיים כיום. כשאנחנו מדברים על מאבטחי אישים, מרבית האנשים בוודאי חושבים על אנשי הצללים שמלווים דמויות פוליטיות או צבאיות בכירות ממקום למקום, כחלק מהסיכון הנלווה להיותן דמויות ציבוריות משמעותיות וכמעט תמיד גם במחלוקת. עם זאת, תחום אבטחת האישים לא מתחיל ונגמר בסקטור הציבורי, ויש רלוונטיות רבה למאבטחי אישים איכותיים גם ובעיקר בסקטור הפרטי, הן עבור דמויות ציבוריות וידוענים שונים שסובלים מהטרדות באופן קבוע והן עבור דמויות בכירות במערכת הכלכלית, התקשורתית או כל דמות ציבורית אחרת שעשויה לסבול מהטרדות או מסיכון כלשהו. בסקטור הפרטי, שירותי שמירה ואבטחת אישים ניתנים על ידי חברת שמירה איכותית לבחירתו של האדם המאובטח, ומדובר בשירותים איכותיים שכוללים ליווי צמוד במשך כל שעות היממה על ידי צוות מקצועי של מאבטחים מאומנים ומיומנים. כעת נבין כיצד ניתן בדיוק להתקבל לעבודה כמאבטח אישים, במה העבודה כרוכה וניגע גם ברווח של עבודה בתחום זה.

מאבטח אישיםעבודה כמאבטח אישים כחלק מחברת שמירה – במה כרוכה העבודה ומהם תנאי העבודה?

  • לא כל אחד מאתנו יכול לעבוד כמאבטח אישים בחברת שמירה איכותית. תנאי הקבלה הכרוכים בעבודה כמאבטח אישים, באופן טבעי, קשורים גם לניסיון שלנו בתחום ובמיומנויות הנשק שלנו, כפי שהן מגולמות בעבר הצבאי/משטרתי שלנו. בנוסף, כל חברות השמירה דורשות גם בגרות מלאה או לפחות 12 שנות לימוד ממאבטחי האישים שלהן. במרבית המקרים אחת הדרישות לעבודה כמאבטח אישים תהיה מעבר בהצלחה של קורס מאבטחי אישים שמתבצע במספר מכללות שבדרך כלל גם מתמקדות בתחום הביטחוני. לבסוף, עלינו כמובן גם להיות בעלי כושר גופני איכותי ולעמוד במבחנים הרלוונטיים בתחום, כמו גם בהצגה של עבר פלילי נקי לחלוטין.
  • עבודה בתור מאבטח אישים היא עבודה אינטנסיבית. אנחנו צריכים להיות תמיד זמינים, תמיד ערניים ותמיד ערוכים לבצע את עבודתנו שהיא בסופו של דבר עבודה ביטחונית רגישה. שעות העבודה יכולות להיות ארוכות מאוד ותובעניות למדי. אל תשכחו, חייו של אדם תלויים בכם שתשמרו על חייו. בהתחשב בכך, ברור גם מדוע תנאי העבודה הנלווים לעבודה זו יהיו ברמה גבוהה. עבור משרה בשכר חודשי, שמלווה גם בתנאים כמו פנסיה, טלפון צמוד, ארוחות ותנאים סוציאליים ולעתים גם רכב, ביטוח מנהלים ומחשב נייד, טווח המשכורות נע בין 12,000-17,000 ₪ לחודש. לעתים נדירות מאבטח האישים יקבל את משכורתו לפי שעה, אבל במידה וזה המצב השכר יהיה כ-150 ₪ לשעה בממוצע.

מי שמתאים לעבודה ומחפש את שילוב של אתגר אישי ומקצוע רווחי יכול בהחלט להשתלב בתחום

כפי שהסברנו, חברת שמירה איכותית לא יכולה להרשות לעצמה להחזיק במאבטחי אישים שלא עומדים בסטנדרטים הגבוהים כפי שפירטנו אותם, אבל מי שבכל זאת עומד בהם וסבור שהוא יכול לעמוד באתגר של עבודה כמאבטח אישים, יכול להשתלב בעולם תעסוקתי מאתגר ומעניין.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן