עבודה במכון גירים

עבודה במכון גירים

התמחויות נדרשות לעבודה במוסך גירים

מכון גירים הוא למעשה מוסך שמתמחה בתיבות הילוכים. מי שרוצה לעבוד במוסך כזה חייב לעבור הסמכה מתאימה ולצבור ניסיון. עם זאת, יש כאלה שצוברים את הניסיון תוך כדי עבודה במשרות זוטרות במוסך. העבודה עצמה מבטיח אופק לאפשרויות תעסוקה שונות והיא בעיקר דורשת היכרות עם המבנה הטכני של תיבות הילוכים.

עבודה במכון גירים

הנה כמה דרכים שבהן ניתן לפעול על מנת להשיג עבודה במכון גירים:

א. לימודי תעודה – מי שמתעניין בתחום של תיבות הילוכים יכול ללמוד לתעודת מכונאי. הלימודים עצמם כמובן לא עוסקים רק בנושא של תיבות הילוכים אלא במכונאות רכב באופן כללי, אך זה גם היתרון שלהם. לימודי תעודה דורשים השקעה של זמן ומשאבים, אולם לאחר מכן מקבלים תעודת הסמכה ומשתמשים בה על מנת להשתלב במוסכים מורשים או מכוני תיבות הילוכים מיוחדים.

ב. התמחות מעשית – יש כאלה שמעדיפים את המסלול המעשי של התמחות במוסכים לפני שהם עוברים למכוני גירים. המסלול הזה מתאים למי שרוצה להתמחות בתיבות הילוכים בלבד אך הוא פחות רלוונטי עבור מי שרוצה לעבוד במכונאות עם תעודת הסמכה.

ג. ידע קודם – המון אנשים מגיעים לעבודה בתחום המכונאות בכלל ותיבות ההילוכים בפרט על בסיס ידע קודם. את הידע הם צוברים בזכות אהבה למקצוע המכונאות, מיומנות טכנית ויכולת להתמודד עם בעיות שקשורות למנוע או לתיבת ההילוכים של הרכב. ידע קודם בהחלט מקל על השתלבות במקצוע ואף מעניק יתרון לעומת דורשי עבודה אחרים.

מה מהות העבודה ומהן אפשרויות תעסוקה?

בטווח הקצר, מהות העבודה במכון גירים היא לשפץ תיבות הילוכים ולספק פתרונות מתקדמים לרכב. אנשי מקצוע בתחום הזה עובדים בתיקון תיבות הילוכים, זיהוי הבעיות הנפוצות, שיפוץ מכלולים, ביצוע בדיקות חדשניות ועוד. הטיפולים במכון מורשה מלווים באחריות מלאה וברישיון משרד התחבורה ואיגוד המוסכים ולכן הם דורשים רמה גבוהה של מקצועיות.

מבחינת אפשרויות תעסוקה, עבודה במכון גירים יכולה להיות הצעד הראשון במעבר לעיסוק עצמאי בתחום. לחילופין, אפשר לעבוד בעתיד במכונים מורשים או לספק שירותי ייעוץ עבור יצרניות רכב בארץ ובעולם, יבואני רכב מורשים ועוד.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן