עבודה נוחה ונעימה – סוכן משאבות מים

צעירים אחרי צבא, בעלי קריירה המעוניינים בהשלמת הכנסה וגם מבוגרים בגיל הזהב יכולים להשתלב בתפקיד המעניין והמתגמל של סוכן משאבות מים. במאמר הבא נסביר על תהליך ההכשרה ונציג את יתרונות המקצוע

 

סוכן מכירות נהנה מיתרונות רבים שלא קיימים במקצועות אחרים. ראשית, השכר של סוכן מכירות הוא פונקציה של רמת השקעה ומוטיבציה. אפשר להגיע למשכורות של עשרות אלפי שקלים בחודש ולבצע התאמות ושינויים בהתאם לזמן הפנוי. שנית, הסוכן נהנה מגמישות ודינאמיות. הרבה סוכני מכירות מקבלים רכב צמוד, טלפון פרטי ותנאים נוחים לפגישות וסגירת עסקאות. הדגש היחיד הוא על אופי המכירות וסוג המוצר אותו צריכים לשווק.                                                                                                   משאבות מים

 

אחת הדרכים הטובות ביותר להשתלב בעולם המכירות היא למצוא מוצר חיוני ומבוקש. משאבות מים עונות על ההגדרה הזו ומציעות ערך מוסף לסוכני מכירות בכל רחבי הארץ. המשרה מתאימה לקהל יעד מגוון והיא פונה בין היתר לקבוצות האוכלוסיה הבאות:

 

א. צעירים אחרי צבא – אפשר להגיש מועמדות לעבודה בתור סוכן משאבות מיד אחרי הצבא, או אפילו במהלך החודשים האחרונים של השירות. במקרה כזה כדאי גם להקדים את תהליך ההכשרה ולשלב אותו עם הימים הראשונים בעבודה.

 

ב. בעלי קריירה – סוכן מכירות לא צריך לוותר לחלוטין על שאר העיסוקים שלו. בעלי קריירה קיימת רשאים לפנות לחברות המתמחות במשאבות, להתעניין לגבי משרות פנויות ולהשלים הכנסה. בעלי קריירה עם משרה נוספת משפרים את איכות החיים באופן מיידי ודואגים לעתיד המשפחה והילדים.

 

 

ג. מבוגרים בגיל הזהב – עבודה בתחום המכירות לא דורשת השקעה של מאמץ פיזי. זהו נתון שהופך את המשרה לתפקיד פוטנציאל גם עבור מבוגרים בגיל הזהב. בנוסף, יש מבוגרים עם רקע בתחום האינסטלציה, המשאבות והמנועים. במקרה כזה מבוגרים בגיל הזהב זוכים לעדיפות על פני מועמדים אחרים.

 

 

הכשרה ואפשרויות תעסוקה

 

יש כמה דרכים לבצע הכשרה של סוכן משאבות מים. הדרך הראשונה היא להתקבל לעבודה בתפקיד זוטר באחת החברות העוסקות בתחום, ללמוד מתוך צבירת ניסיון מעשי ולעבור חפיפה מול אנשי מקצוע מיומנים. זו הדרך המתאימה לדורשי עבודה צעירים ולמי שרוצה לברר על היתרונות והחסרונות של משרה בחברה ספציפית. הדרך השנייה היא לעבור קורס באחד ממוסדות הלימודים ברחבי הארץ. הדרך הזו מומלצת למי שמכיר את הענף, רוצה לשלב בין רקע תיאורטי לבין פרויקטים מעשיים ומעוניין לסיים את הלימודים עם תעודה מקצועית.

 

לאחר ההכשרה ניתן להגיש מועמדות לאפשרויות תעסוקה במגזר הפרטי, התעשייתי והציבורי. אפשרות אחרת היא להקים עסק עצמאי ולהשתלב במכירות ובשיווק של משאבות. עבודה במגזר הפרטי מתאפיינת בתנאים נוחים ומשכורות גבוהות, בעוד בסקטור התעשייתי והציבורי ניתן ליהנות מקביעות. הטיפ בהקשר הזה הוא להגיע למספר ראיונות עבודה לפחות, לשמוע מה כולל התפקיד ולאחר מכן לקבל החלטה.

 

באדיבות סליל המנוע

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן