אורתופד

מתי כדאי לפנות לאורתופד מומחה?

אורתופד מומחה עוסק במחלות, ליקויים ופגיעות טראומה של מערכת העצמות והשרירים בגוף. הנה כמה מקרים שבהם כדאי לפנות אליו לצרכי טיפול או התייעצות:

בדיקה כללית של מקום הפציעה

בדיקה של אורתופד מומחה מתבצעת באופן פיזי. היא מתמקדת במקום התלונה, הפציעה, החבלה או השבר ומיד אחריה ניתן לקבל המלצה רפואית מתאימה. ההמלצה עשויה לכלול את הפניית המטופל לגורמים מקצועיים ומומחים נוספים, או לחייב אותו בנטילת תרופות. יש גם המלצות של מומחים שקשורות לפיזיותרפיה והליכי שיקום אורטופדיים. בדיקה כללית של מומחה חיונית לטיפול באותו גורם ספציפי של הבעיה.

צורך בניתוח בשל בעיה אורטופדית

כדאי לפנות למומחה גם כאשר נדרש ניתוח של בעיה אורטופדית. העקרונות והטכניקות של ניתוח מן הסוג הזה שונים לחלוטין מהליכים רפואיים אחרים, כי הם כוללים התייחסות לגישות כירורגיות של הגפה העליונה וגם לחגורת הכתפיים. מעבר לכך, יש מומחים שיציעו ניתוח בזרוע, במרפק ועוד.

רפואת ספורט

מומחה לתחום האורתופדיה יכול להיות איש מקצוע שמתאים גם לטיפול בפציעות ספורט. רפואת ספורט מתחשבת במאמץ שמופעל על גוף האדם, והיא מתאימה לספורטאים מקצועיים או חובבנים. רפואת ספורט כוללת בדיקה מקיפה של אזור הפציעה או החבלה. היא מסייעת לאתר פציעות בשלב מוקדם וכך מונעת את החמרתן. מעבר לכך, רפואת ספורט היא חלק בלתי נפרד מהבדיקות השוטפות שמבוצעות במסגרת קבוצות ספורט מקצועניות בארץ ובעולם.

מה הקשר בין מומחה ומוצרי אורתופדיה?

אורתופד מומחה יכול להיות האדם היחיד שמוסמך להמליץ לכם על מוצרי אורתופדיה שונים. בין היתר, הידע שעומד לרשותו מאפשר מתן המלצות על מגני ברכיים, חגורות גב ומגני קרסול. אפשר להתייעץ איתו לגבי רפידות ומדרסים, לקבל הפניה לרכישת מיישרי כתף או חגורות בטן דרך קופות החולים ולחסוך בהוצאות על חגורות שבר, משענות גב לכיסא וכריות שינה למיטה. הפניה של אורתופד מומחה היא לעיתים הדרך הטובה ביותר לרכוש מוצרים ייעודיים וחיוניים.

אורתופד

לסיכום, כדאי לפנות לאורתופד כדי לבצע בדיקה כללית ולהתייעץ עם מומחה לפני ניתוח. גם במקרים של רפואת ספורט האורתופד יכול לעזור ולהמליץ על מוצרים ייעודיים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן