מיזוג אוויר

מחפשים עבודה בתור מתקיני מערכות מיזוג אוויר?

אם אתם בחיפוש אחרי עבודה מתגמלת ומשתלמת מאד, שגם כולל ידע טכני אך גם עבודה מול אנשים – מדוע שלא תעבדו בתור מתקינים של מערכות מיזוג אוויר? מדובר על עבודה שיכולה להיות מיוחדת ומאתגרת – ועם זאת כאמור, זו גם עבודה אשר שכרה בצדה. האם גם אתם רוצים לעבור בעבודה הזו? הנה כמה דברים שכדאי לדעת על ההכשרה, וגם על אופי העבודה עצמו.

על ההכשרה ועל העבודה

● היכן אפשר ללמוד את התחום? – כדי ללמוד את התחום, רצוי להירשם אל המכללות הטכנולוגיות ואל בתי הספר המקצועיים שבהם ניתן ללמוד את המקצוע. לרוב הדרישות עומדות על 10 שנות לימוד, ולעתים גם ראיון קבלה.
● מה לומדים? – מסלול הלימודים עצמו נמשך במשך כחצי שנה, והוא כול להיכרות עם כמה וכמה תחומים מרתקים – כולל הכירות עם עקרונות העבודה של מערוכת הקירור, הכירות עם מערכות הפיקוד והבקרה האלקטרוניות שיש כיום במזגנים, היכרות עם המקרר ועם התקלות הנפוצות בו, ועוד. תחום מיוחד שנלמד הוא התחום של מערכות VRF. מערכות VRF הן מערכות מתקדמות במיוחד לקירור ולמיזוג, שקיימות גם לצרכנים תעשייתיים עסקיים, והצורך בהיכרות עם מערכות VRF הולך וגובר כיום.
● כיצד מקבלים את ההסמכה? – יש לעבור כשלושה מבחנים שונים על מנת לקבל את הרישיון המיוחל. הראשון הוא מבחן עיוני, והשני הוא מבחן מעשי. מבחן מיוחד ושלישי הוא מבחן עיוני ומעשי משולב, שהוא גם מבחן לבטיחות לעבודה עם חשמל – שדורש כמובן הסמכה נפרדת וייחודית.
● היכן אפשר להשתלב בהמשך? – אפשר כמובן לעבור בהתאם כמתקינים וטכנאים של מערכות מיזוג בעסק עצמאי משלכם. אם רוצים, אפשר גם להשתלב בחברה גדולה יותר – כזו שלמשל מתמחה בהתקנה של מערכות VRF. אפשר גם לעבוד בחברות המיזוג עצמן כמובן, וגם להתקדם ולהתפתח עוד יותר.

האם יש אפשרויות לקידום?

בהחלט כן. מי שלומד להיות מתקין של מערכות מיזוג אוויר, יוכל אחרי כמה שנות ניסיון גם להמשיך הלאה- למשל לתחום של לימודי הנדסת מערכות מיזוג אוויר. זהו כבר תחום אקדמי לכל דבר, שמאפשר לכם לתכנן מערכות מיזוג, ובכך לקדם את עצמכם מבחינה אישית ועסקית.

מיזוג אוויר
Air Conditioning Repair

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן