נהג בחברת הסעות

משרה יוקרתית: נהג בחברת הסעות

בעוד החברים שלכם נרטבים עד שד עצמותיהם בביצוע שליחויות על אופנוע, אתם תתפנקו ברכב הסעות ממוזג וחמים, בנסיעה קלה ונעימה. קראו כאן על המשרה הכי אטרקטיבית לחורף הקרוב.

הנהג שלנו חברמן

ישנן משרות שנראות אטרקטיביות מאוד בקיץ אך בחורף הופכות לסיוט, וגורמות לעובדים למהר לעדכן את קורות החיים שלהם בחיפוש אחר משרה חלופית. עבודה כשליח בחברה שליחויות היא דוגמא טובה לכך. כמנהג בחברת הסעות וה גם עבודה כדייל בדוכן פתוח העומד במרכזו של רחוב סואן, ורטוב.

לעומת זאת, ישנן משרות שכיף  לעבוד בהן בכל ימות השנה, ובחורף בעיקר. לדוגמא: עבודה כנהג בחברת הסעות.

חברות הסעות מציעות לנהגים משרה אטרקטיבית ביותר הכוללת: נסיעה שלווה ברכב הסעות ממוזג, כיסא שנוח להתמקם בו, אפשרות לקחת הפסקה בכדי לנוח ולהתרענן, אפשרות להאזין למוזיקה לאורך כל שעות העבודה והיתרון הגדול ביותר: מפגש יומיומי עם לקוחות נחמדים שמבינים שהשירות ניתן להם כהטבה ממקום עבודתם, ולכן מתנהגים בנימוס ובאדיבות.

מה צריך לעשות בכדי להתקבל למשרה החלומית?

נהגים המועסקים בחברת הסעות נושאים באחריות גדולה כלפי נוסעיהם, וצריכים להפגין מעבר למקצועיות והידע המעשי בנהיגה, גם אחריות אישית ויכולת להתמודד עם מצבי לחץ שונים.

לדוגמא: הצפה בכביש המצריכה מצד אחד תמרון רכב ההסעות ומצד שני את הרגעת הנוסעים. או למשל: חסימת כביש בעקבות אירוע ביטחוני הגורמת להמתנה ארוכה ולנוסעים חסרי סבלנות. במקרים הללו הנהג נדרש להרבה יותר מאשר "היכולת לנהוג" ועליו להרגיע את הנוסעים, להשתלב בסיטואציה בצורה נכונה ולשמור על בטיחותם של הנוסעים כמו גם של הנהגים שסביבו.

בשל כך נקבעו דרישות מאוד ספציפיות מנהג ברכב הסעות והן: רישיון המתיר נהיגה ברכב הסעות והסעת נוסעים, ניסיון בכביש (הווה אומר, לא נהג חדש), כושר גופני וסיבולת הנדרשים למי שנוהג שעות ארוכות בכביש, וגם – היעדר רישום פלילי, שהוא טופס שניתן לקבל מהמשטרה בעת הצורך.

אף פעם לא משעמם בעבודה

אם התמזל מזלכם לנהוג ברכב הסעות יוקרתי תדעו שזכיתם במשרה חלומית. נסיעה ברכב הסעות יוקרתי כוללת מושבים ארגונומיים המתאימים עצמם לנהג, ומונעים כאבי גב, כאבי צוואר ושרירים תפוסים בזרועות וברגליים.

הרכב היוקרתי מספק גם מערכת שמע משובחת שבאמצעותה ניתן להאזין למוסיקה, טלוויזיה שבשידוריה ניתן לצפות (רק בהפסקה, כן? לא בנהיגה!), מקרר בו ניתן לשמור את ארוחת הצהריים בכדי שלא תתקלקל, תא מיוחד בו ניתן לאחסן כרית לצוואר ועוד פינוקים, מה שהופך את המשרה לנחשקת ומפתה. התלהבתם? פנו לחברת הסעות במאגר שלנו והגישו מועמדותכם. בהצלחה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן