מעצב גרפי

מעצב גרפי – להוציא את היצירתיות שלכם לאור

אם אתם אוהבים לשלב בין גוונים, צורות ואותיות כדי ליצור צורות חדשות שלא היו כאן קודם, ואם היצירתיות בוערת בכם ובכל דבר אתם רואים לוגו או אפשרות חדשה ומיוחדת במינה למיתוג – עיצוב גרפי הוא תחום העיסוק המושלם עבורכם.

 

מיהו מעצב גרפי?

אדם העוסק בתחום של עיצוב גרפי, היינו – עיצוב של דוגמאות ולוגואים המיועדים להדפסה או להצגה על גבי עבודות דפוס שונות, מוצרי פרסום, אריזות או אתרי אינטרנט שונים. העבודה מתבצעת באמצעות שילוב של תמונות, סמלים, אותיות, צבעים ואפילו מולטימדיה, ומשרתת לקוחות מכל קשת העשייה והתעשייה, ביניהם בעלי אתרי אינטרנט, מוציאים לאור, פרסומאים, יצרנים, אנשי שיווק מהמדיה הדיגיטלית ועוד.

 

מה צריך לעשות כדי להיות מעצב גרפי?

תיאורטית – אין צורך בתואר ו/או בתעודת הסמכה כדי לעסוק בתחום של עיצוב גרפי. רוב מקומות העבודה יסתפקו בתיק עבודות המוכיח את הכישרון המופלא שלכם, ותו לא. למרות זאת, רוב המעצבים הגרפיים מגיעים היום מבתי ספר מקצועיים ונושאים תעודת הסמכה למקצוע. בפועל, כאמור, אין לכך יתרון משמעותי, אם בכלל. אפשר בהחלט ללמוד את המקצוע במסלולי לימוד אחרים אשר אולי אינם מקנים תעודה, אבל בהחלט מקנים את הכלים הבסיסיים שעם הטאץ' שלכם יאפשרו לכם לעסוק בתחום בהצלחה.

 

מה עוד חשוב לדעת?

כדאי לדעת שהיום יש הרבה מאוד אנשים שפונים לתחום של עיסוק גרפי, אם בשל הרצון לפתמעצב גרפיח את היצירתיות שבהם ולהפנות אותה לאפיקים שגם מאפשרים להם להרוויח מהם כסף, אם בשל הרצון לפתוח עסק עצמאי בגלל שיקולים נוספים ואם בשל השילוב בין השניים. לכן, אם אתם רוצים להיות טובים במה שאתם עושים ולפתוח לכם חלון הזדמנויות שיאפשר לכם להתקבל לעבודה שגם תאהבו וגם תהיה משתלמת עבורכם – כדאי מאוד להשקיע בעבודות שאתם מבצעים ומכניסים לתיק העבודות, ולהמשיך להשקיע גם כשאתם כבר מוצאים מקום.

 

אז מה כל כך מגניב בזה?

מה לא, בעצם? הכול כל כך מגניב! כל היום אתם חיים מול המחשב, בוחרים צבעים, צורות ואותיות שישתלבו בצורה האופטימלית ויצרו עבור הלקוח את הלוגו או את המיתוג המושלם שיאפשרו לו לקדם את העסק הפרטי שלו; אתם עובדים באותה עבודה אבל חווים גיוון מטורף שרוב האנשים היו משוועים לו והכי חשוב – אתם עושים את מה שאתם הכי אוהבים בצורה הכי טובה שאתם יכולים. אם זה לא מגניב, אנחנו לא יודעים מה כן…

אז אם החלטתם שעיצוב גרפי הוא התחום שמעניין אתכם ושגם אתם רוצים להיות מעצבים גרפיים מהוללים, זה בדיוק הזמן להתחיל בתהליך. מצאו מכללה המעבירה קורסי עיצוב גרפי על ידי מרצים טובים ובעלי תיק עבודות מרשים מבחינת העבודות שביצעו, ואתם על המסלול הנכון לעבודה שמתאימה לכם בול. בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן