מחפשים עבודה במחסן מוצרים אלקטרוניים? הנה כל הדברים שאתם חייבים לדעת

80295747אם אתם נמשכים לעבודה בתחום הלוגיסטיקה והאחסון, אפשר שמשרת עבודה במחסן של רכיבים אלקטרוניים, הוא בדיוק מה שאתם צריכים. חשוב מאד לציין, שמבין המשרות השונות בתחום הלוגיסטיקה, משרה זו באופן ספציפי, מושכת לא מעט אנשים, ובעיקר הצעירים שבהם. מדוע? אפשר שזה השהות בקרבת מוצרים מתקדמים יותר, שהופך את העבודה למעניינת במיוחד. כמו כן, לעתים קרובות מדובר על אחסנה של מוצרים שמגיעים מחו"ל, מה שאומר שהעובדה עצמה כוללת לעתים מגעים עם גורמים ממדינות זרות, מה שהופך אותה למרתקת ומעניינת עוד יותר, ונוסף לכך – עבודה שכזו בתחום של אחסנה ולוגיסטיקה, היא עבודה מועדפת שמושכת לא מעט צעירים אחרי צבא. חשוב כמובן שתכירו היטב את המשרה מבפנים, ותבינו כיצד היא תוכל להתאים לכם.

מה קורה במחסן ומה המשרה דורשת?

  • מה תפקיד המחסן? – המחסן למוצרי אלקטרוניים, משמש לעתים קרובות את כל מעגלי הייצור, השיווק, היבוא וההפצה. זה אומר שקודם כל, העבודה במחסן כוללת עבודה מול גורמים רבים. יש לקחת בחשבון שבחלק מהמקרים, מוצרים אלקטרוניים נשלחים לאחסון עוד בטרם מסיימים לעבוד עליהם. כלומר, המחסן צריך גם לקלוט מוצרים שונים – וגם לייצא אותם לגורם המתאים להמשך עבודה. לא מן הנמנע שאותו מחסן בדיוק, יספק שירותי אחסנה לאותם מוצרים, שנמצאים פשוט בשלבים שונים לחלוטין – באותו מחסן נוכל למצוא גם את חומרי הגלם, גם מוצרים שנמצאים בעיצומו של תהליך הייצור, וגם מוצרים במצבם הסופי לפני אריזה – וכן מוצרים לאחר שהם נארזו. זה אומר שהמשרה כוללת עבודה מול כל גורמי ההפצה, וכן לעתים מול החנויות, מול מפעל האריזה, ועוד.
  • הדרישות המיוחדות לאחסון אלקטרוני – שימו לב כי אחסון של מוצרים אלקטרוניים, שונה באופן מהותי ממקרים אחרים של אחסנה. אחסון כאן דורש ידע נרחב יותר, שכן מוצרים אלקטרוניים נדרשים לתנאים מיוחדים, בשונה למשל מביגוד, מזון או תרופות. יש למשל להשתמש באריזות ספציפיות עבור אותם רכיבים, וזאת בכדי לא לפגוע בהם, אך גם כדי למנוע מצב של חשמל סטאטי. חשוב מאד למנעו מקרים של רטיבות או לחות שעלולים לפגוע ברכיבים האלקטרוניים, וכמובן שיש להתנהל בעדינות עם הרכיבים השונים.
  • מה המשרה דורשת? – ניתוח של השרות שמוצעות לעובדים במחסנים של מוצרים אלקטרוניים, מגלה כי ישנם כמה דרישות מקדימות. מעבר לנתונים ברורים כמו יכולת לעבוד בצוות, אחריות, ויחסי אנוש, נדרשים גם כישורים נוספים. נדרשת שליטה מלאה בשפה האנגלית, שכן חלק ניכר מהרכיבים כוללים שמות לועזיים, וגם מערכות הלוגיסטיקה הן באנגלית לעתים קרובות. כמו כן, נדרשת הכירות ם עולם האלקטרוניקה – לא בהכרח עם עולם הלוגיסטיקה, אך מי שלמשל עשה בגרות בתחום האלקטרוניקה, הוא עם נתוני פתיחה טובים יותר.

משרה גם עבורכם?

אם זו נשמעת לכם משרה מעניינת – צרו קשר עם גורמים מתאימים. הביקוש לעובדים הוא גבוה מאד, ונתוני הפתיחה בשכר נחשבים טובים למדי.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן