עבודות איטום

מחפשים עבודה מאתגרת לזמן ארוך? בואו לעסוק בעבודות האיטום

קבלני איטום מציעים מגוון רחב של שירותים ולכן הם מגייסים עובדים למשרה מאתגרת. היתרון של עבודה בתחום היא לא רק שכר גבוה, אלא גם הבטחה לקריירה לזמן ארוך. זו עבודה שמעניקה תחושת ביטחון ויציבות ויש לה עוד כמה יתרונות ששווה להכיר:

א. איזורי מתן שירותים – שירותי איטום גגות ניתנים בכל רחבי הארץ. עובדים יכולים להגיש מועמדות למשרה באיזור תל אביב והמרכז, באיזור חיפה והקריות, באיזור השרון, באיזור השפלה, באיזור הצפון וכמובן גם בירושלים ובדרום.

ב. סוג שירות – היצע השירותים גדול מכפי שנהוג לחשוב והמשמעות היא שכל עובד יכול למצוא תחום התמחות שמעניין אותו. אפשר לדוגמא להתמקד באיטום מבנים, או להעדיף איטום גגות, מרפסות, מרתפים, מקלטים, חדרים רטובים וחלונות. אפשרות שנייה היא לנצל את הידע הטכני על מנת לבצע איטום לקירות חיצוניים. גם זיפות גגות שייך לקטגוריה הזו של השירותים ויש לו ביקוש לכל אורך השנה.

ג. אפשרויות קידוםעבודות איטום כוללות אפשרויות קידום מעניינות. ניתן לצבור ניסיון כדי לעבוד בפיקוח מהנדס, להשתמש בחומרים תקניים ולהשתלב בחברות ידידותיות לאיכות הסביבה או לעבור לענפי ביקורת מבנים. בנוסף, תמיד ניתן לעבוד לאורך תקופה במשרה מסוימת ולאחר מכן לפתוח עסק עצמאי.

מה מאפיין עבודות איטום בישראל?

עבודות איטום

במדינה עם מזג אוויר הפכפך כמו ישראל יש משמעות מיוחדת לעבודות איטום. אין הבדל בין איזורים גיאוגרפיים מבחינת הביקוש לאיטום, כי מדובר על חלק בלתי נפרד מהתחזוקה של המבנה או הבית. בעזרת איטום ניתן למנוע נזילות ולחסוך בהוצאות על תיקוני רטיבות. האיטום מבוצע מסביב לשעון ובמסגרת תחזוקה שוטפת. כדאי להשקיע באיטום לפני החורף, אך גם בעונות המעבר ובקיץ יש לו חשיבות: איטום משפר את יעילות המזגן והוא מסייע לבקרת אקלים נוחה.

לסיכום, מי שמחפש עבודה מאתגרת לזמן ארוך מוזמן להציע את עצמו לתחום האיטום. שירותי איטום ניתנים על ידי קבלנים באיזורים שונים בארץ. אפשרויות הקידום כמעט בלתי מוגבלות, כי בישראל יש ביקוש רב לשירות הזה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן