מאבטח טיולים

כל מה שרציתם לדעת על עבודה כמאבטח טיולים

אם אתם חיילים משוחררים שמחפשים עבודה נוחה יחסית, מדוע שלא תעבדו בתור מאבטחי טיולים? הצורך כיום במאבטחים לטיולים הוא גבוה מאד – בין השאר לטיולים של בתי ספר, בתי אבות, שירותי הסעות תיירים, מוסדות ציבוריים ואף לקבוצות פרטיות של אח"מים ועוד. כידוע, התפקיד של המאבטח הוא לשמור על הקבוצה ולדאוג שבמקרה חירום הוא יתפעל את האירוע, וידאג לסילוק האיום. אז מהם התנאים לעבודה? איך התנאים? מה היתרונות בעבודה כזו? בואו ונכיר אותה מקרוב.

להכיר את אופי העבודה

  • תנאי קבלה – אין תנאי קבלה גבוהים במיוחד לעבודה כמאבטחי טיולים. עליכם להיות מן הסתם בעלי עבר צבאי, אבל לא מאבטח טיוליםחייבים להיות לוחמים מהוללים. כל חברה מקבלת לרוב להכשרה גם אנשים שעברו טירונות עם הכשרת רובאי 02. לרוב החברה תעשה לכם מטווח בתחילת ההכשרה על מנת לרענן את זיכרונכם בנוגע לתפעול הנשק. מעבר לכך, עליכם להיות כמובן ללא עבר פלילי, ועם מוכנות לעבוד במשמרות של יום שלם ואף יומיים (אל תשכחו שלמשימות כמו הסעות תיירים לעתם אתם מתלווים לקבוצה במשך כמה ימים).
  • אופי העבודה – כאמור, אופי העבודה כמאבטחי טיולים שונה מאד מעבודות אחרות. אתם נצמדים לקבוצות שונות – של הסעות תלמידים, הסעות תיירים, וכיו"ב. אתם צריכים ללוות את הקבוצה ולהיות כמובן ערניים לאורך הטיול כולו ולוודא שאין שום איומים בסביבה. במידה וקיבלתם התראה על איום עליכם לחבור למאבטחים נוספים, במידה ויש, ולדאוג להגנה על הקבוצה. סה"כ זו עבודה נוחה, שבמסגרתה אתם מטיילים בכל הארץ ובמקרים מסוימים גם בעולם.
  • עבודה גם כחובשים – באופן עקרוני כל חובש עובר גם הכשרה מיוחדת כמגיש עזרה ראשונה, אך כיום יש עדיפות לקבל לעבודה מאבטחים שגם שירתו כחובשים בצבא. מדוע? כי כך אתם חוסכים לחברת האבטחה שני תפקידים באדם אחד – ואם תלוו למשל קבוצה של הסעות תיירים, אתם תוכלו לקבל שכר גבוה יותר על תפקידכם.

אז מה כדאי לזכור לסיכום?

לסיכום רק נזכיר שמדובר על עבודה רווחית למדי, במיוחד אם אתם בעלי רובאי יותר מבסיסי, ובמקביל זו עבודה מרתקת ומיוחדת, שבמסגרתה אתם פוגשים לא מעט קבוצות ואף נחשפים לאנשים חדשים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן