עבודה

מוצאים עבודה עם חברת השמה להיי-טק

לא מעטות חברות ההשמה אשר מציעות הצעות עבודה לכלל המקצועות והתחומים במשק. המשמעות היא שלא מדובר על חברות עם התמחות ספציפית בענף מסוים, אלא על חברות החולשות על מספר רב של תחומים. החברות המציעות את שירותי ההשמה במגוון התחומים לא תמיד מציעות שירות מקצועי וקפדני, והידע שהן מנגישות הוא ידע כללי, שלעתים אינו מספיק לטובת מציאת עבודה. מנגד, ישנן חברות ההשמה המתמחות בהיי-טק בלבד.

 

חברות ההשמה המתמחות בהיי-טק, מכירות את התחום לעומק, ועל כן יכולות להציע הצעות עבודה איכותיות יותר, ההולמות את כישורי המועמדים. אם סיימתם ללמוד, ואתם מעוניינים להשתלב מיד בשוק העבודה, כל שעליכם לעשות הוא לשלוח את קורות החיים שלכם לחברה העוסקת בהשמת היי-טק, ולחכות לטלפון מהמעסיק הבא שלכם.

 

אילו משרות תוכלו למצוא בחברת השמה שכזו?

כאשר מדובר על היי-טק, אילו משרות נכנסות תחת קטגוריה כזו? בוגרי התארים שלמדו את מקצועות אבטחת איכות התוכנה, הנדסת חומרה, הנדסת התוכנה והנדסת המכונות, מחקר של אלגוריתמים, מערכות מידע ומערכות משובצות ותשתיות – יכולים למצוא משרה עם חברות ההשמה המתמחות בהיי-טק.

 

כמה אתם עתידים להרוויח?

לא אחת הוכתר תחום היי-טק כתחום ריווחי מאד, מה שמביא לא מעטים לבחור בלימודים שכאלו. ההילה סביב מקצועות ההיי-טק זוהרת במיוחד, אך כמה באמת מרוויחים אלו שהולכים ללמוד את המקצועות האלו? ראשית, חשוב לומר כי המשכורת נקבעת בין היתר בהתאם לוותק של המועמד לעבודה. המשמעות היא שסטודנט צעיר שסיים את לימודיו השנה ומבקש למצוא עבודה, עתיד להתחיל בשכר נמוך ביחס לעובד בעל ותק בתחום.

 

כך לדוגמא ניתן להדגים על משרת מהנדס התוכנה. מהנדס תוכנה, הנחשב כתפקיד מפתח מכובד עבודהמאד בכל הקשור להיי-טק, בשנתיים הראשונות עתיד להשתכר בין 10,000 ל-20,000 שקלים. השכר משתנה בהתאם למוסד הלימודים ממנו הגיע העובד ובארגון בו הוא עובד. עם ותק של שנתיים ועד חמש שנים, השכר כבר נוסק לבין 15,000 שקלים ועד 25,000 שקלים.

 

השכר ממשיך לעלות עם עליית הותק, כך שבעת שעובד העובד בארגון מסוים, סוגר שש שנות פעילות, המשכורת שלו יכולה להגיע לעד כ-30,000 שקלים. ראש צוות מנגד, יתוגמל במשכורת נאה גם היא של בין 20,000 שקלים ועד 30,000 שקלים.

 

המקצועות המבוקשים ביותר

המשכורות בהיי-טק מתגמלות מאד, ולא אחת הן הסיבה של לא מעט סטודנטים ללמוד את התחומים הללו. המחשבה על העתיד והביטחון הכלכלי מניעים רבים להשתלב בתחומים. אם כן, אילו מקצועות בהיי-טק מתגמלים במיוחד? בראש, עומדים מקצועות אבטחת המידע, שהביקוש של החברות השונות באנשים שכאלו הביא גם להצעות שכר יפות המגיעות עד לכ-35,000 שקלים. בהמשך ניצבים מפתחי המערכות ויועצים בתחום המובייל שעתידים להשתכר בלא פחות מ-25,00 שקלים. אחריהם ניתן לראות את אנשי הג'אווה המשתכרים גם בהם בכ-20,000 שקלים בגין עבודתם.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן