טכנאי טלויזיה

מה נדרש כדי שתוכלו להיות טכנאי טלוויזיות?

האם אתם מעוניינים באפיק מקצועי בתחום טכני? אם כך, אפשר שבהחלט צפון לכם עתיד מבטיח אם תבחרו לעבוד בתור טכנאי טלוויזיות. העבודה בתחום היא מבטיחה מאוד מסיבה פשוטה – הצורך בטכנאי טלוויזיות רק הולך ועולה עם השנים. כדאי לזכור שאם בעבר היה לכל היותר מקלט טלוויזיה אחד בכל בית, הרי שכיום כמות המקלטים הממוצעת בבית ישראלי כבר עומדת על שניים ולפעמים אפילו שלושה מקלטים שונים. זה אומר שידיכם יהיו מלאות עבודה – וכמובן שגם השכר הוא נאה. אבל מה בכל לדרוש כדי שתוכלו לעבור בתחום?

להכיר את ההכשרה ואת כל התנאים

טכנאי טלויזיה
● נדרשת הכשרה פורמלית – חל איסור לעבור בתור טכנאי טלויזיה אם אין לכם הסמכה פורמלית בתחום. אפילו אם יש לכם חוש טכני טוב ואם בעבר עזרתכם לטכנאי טלוויזיה בעבודתכם, הרי שאתם לא יכולים כך סתם להתחיל לעבוד בתחום ללא הכשרה. לכן, עליכם להירשם לקורס במכללה או מוסד לימוד אשר מוכר מטעם משרד הכלכלה, ורק לאחר שתסיימו אותו – תוכלו לקבל את התעודה ולהתחיל לעבוד.
● תנאי הקבלה לקורס – על מנת שתוכלו להירשם לקורס שבו ילמדו אתכם איך לעבור בתור טכנאי טלוויזיות, עליכם לרוב לעמוד בתנאי הקבלה הבאים – אתם צריכים להיות בוגרים של עשר שנות לימוד לפחות, ובחלק מהמקומות גם יתנו את קבלתכם במעבר ראיון אישי. מעבר לכך, אין עוד תנאים מיוחדים.
● מעבר הקורס – יש לקחת בחשבון שכדי לעבור בתור טכנאי טלוויזיות עליכם לעבור את הקורס בהצלחה. אורכו של הקורס הוא לרוב במשך שנה שלמה, ואתם תעברו תכנים עיוניים ומעשיים הקשורים לחשמל, תקשורת, וכמובן טיפול במסכי הטלוויזיה עצמם והיכרות מעמיקה איתם. מי שעובר את הקורס בהצלחה מקבל תעודה – ויכול להתחיל לעבוד.

עוד כמה דברים שכדאי לדעת

על מנת שתוכלו להשתלב בשוק העבודה, אתם צריכים לחשוב מה הכיוון שלכם. אם אתם אוהבים לעבוד בעצמכם ויש לכם רוח יזמית- פתחו עסק לתיקון טלוויזיות והתחילו לעבוד לבד או בשותפות עם עוד טכנאית. אפשר כמובן גם להצטרף לעסק קיים ולעבוד כשכירים קודם כל, כדי שתוכלו לצבור ניסיון חשוב.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן