בוחן משחקי מחשב וקונסולות

בוחן משחקי מחשב וקונסולות

גברים ונשים בכל רחבי העולם חולמים על משרת משחקי מחשב וקונסולות משחקים. יחד עם זאת, לא מדובר על עבודה שמתאימה לכולם. הנה למשל כמה מהתנאים המוקדמים שבהם צריך לעמוד כדי לקבל את המשרה:

א. היכרות מלאה עם ההיסטוריה של משחקי המחשב – רק אדם שמכיר את ההיסטוריה של המשחקים יכול להצביע על בוחן משחקי מחשב חידושים משמעותיים ולשרת את הצרכים של קהל היעד. בוחן משחקי מחשב וקונסולות צריך להתמודד על בסיס יום יומי עם שורה ארוכה של חידושים, אך עליו להיעזר בניסיון שעומד לרשותו על מנת לבצע את תפקידו בצורה הטובה ביותר.

ב. שליטה בשפות – רוב המשחקים הנפוצים דורשים שליטה בשפה האנגלית. למרות שגיימרים אמיתיים מסוגלים להתמודד עם משחקים מסוימים גם ללא בקיאות באנגלית, אדם שמתפרנס מבחינת משחקים וקונסולות לא יכול להרשות לעצמו את זה.

ג. יכולת טכנית – יש משחקי מחשב שמחייבים שליטה טכנית ברמה מינימאלית. משחקים אלו מיועדים בדרך כלל למחשבים נייחים או ניידים ולא לקונסולות ייעודיות, אך הבוחן צריך בכל מקרה להחזיק ביכולת גבוהה. יכולת טכנית תאפשר לבוחן לדעת כיצד ייצרו את המשחק ובאיזה אופן הוא מתבלט לעומת כותרים אחרים.

מי מעסיק את בוחני משחקי מחשב?

אנשים שעומדים בתנאי המשרה יכולים להציע את עצמם לעבודה בחברות שונות. ראשית, חברות משחקים מעסיקות בוחנים באופן קבוע כדי לקבל מהם משוב. הבוחנים מעורבים בתהליך האפיון, העיצוב והתכנון של המשחק וחוות הדעת שלהם חשובה מאוד. שנית, גם יצרניות של קונסולות משחקים מעסיקות בוחנים. מבחינת היצרניות, המטרה היא להשתמש בידע ובניסיון של הבוחנים על מנת לבדוק את היכולת הטכנית של הקונסולה.

יש מומחים למשחקי מחשב שמועסקים על ידי רשתות שיווק והפצה בכל רחבי הארץ. התפקיד של בוחנים כאלה הוא לשרת את צרכי הלקוחות שמגיעים לחנויות, לעמוד לרשותם בכל מקרה של דילמה או התלבטות ולסייע להם להתגבר על קשיים. כמו כן, כדאי לציין את עובדי החברות שמציעות שירותי ספריית משחקים להשכרה. כאן התפקיד עצמו מורכב ממתן שירות טכני ומסיוע לגיימרים באמצעות הטלפון או אתר האינטרנט הרשמי.

המאמר באדיבות ביג גיים – חנות קונסולות

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן