מומחה טיפולי שורש

לעבוד כמומחה לטיפולי שורש

אנדודונטיה, הלא היא תחום הטיפול במחלות מוך השן, תפתח בפניכם אפיק נוסף ומעמיק יותר ותעניק לכם יתרון משמעותי על פני רופאי שיניים בעלי הכשרה סטנדרטית שגם אם יכולים בהחלט לבצע טיפולי שורש במקרים רבים, אינם מצוידים בידע המקצועי הנדרש לביצוע טיפולי שורש מורכבים.

במה כרוכים לימודי אנדודונטיה?

לימודי אנדודונטיה מיועדים לרופאי שיניים שעברו את מסלול הלימודים הרגיל ומחזיקים בידיהם תואר ברפואת שיניים. משך הלימודים בדרך לרישיון הנכסף של מומחה לטיפול שורש עומד על כשלוש עד ארבע שנות לימוד בסופן יזכה רופא השיניים לרישיון מטעם משרד הבריאות כאנדודונט מומחה, במידה ועמד כיאות בכל הדרישות הלימודיות ובכל המבחנים, כמובן. בהמשך הדרך, תוכלו להשתתף בכנסים ובהשתלמויות כאלה ואחרים אשר יאפשרו לכם להיחשף לחידושים העדכניים ביותר בעולם בתחום מחלות מוך השן.מומחה טיפולי שורש

לאילו מקרים נדרש מומחה לטיפולי שורש?

טיפולי שורש מורכבים יהיו, בדרך כלל, הטריגר שיוביל לפנייה לאנדודונט מומחה. במקרים בהם, למשל, נדרש טיפול בשן שעברה חבלה, כאשר רופא השיניים נתקל בקושי בהרדמת השן, כאשר יש צורך בביצוע טיפול שורש בשן בינה, כאשר אנטומיית השיניים איננה סטנדרטית, כאשר ישנן שיניים מסובכות, כאשר יש צורך לבצע ניתוח אפיסקטומי (הליך כירורגי בו כורתים את חוד שורש השן באמצעות חדירה מהחניכיים אל שורש השן, וזאת, אם טיפול שורש רגיל לא צלח וישנה שאיפה להימנע מעקירת השן עצמה) ובמקרים מורכבים נוספים.

אילו תכונות חשובות כדאי לאמץ בדרך לרישיון?

עם התפתחות ענף רפואת השיניים הפך המונח "טיפול שורש" לכינוי נרדף לטיפול יסודי ומעמיק בכל בעיה במגוון תחומי החיים. באופן טבעי, הרתיעה מפני "טיפול שורש" בכל היבט שלו, היא נחלתה של האנושות על כל גווניה. בקליניקת רופא השיניים והרבה מעבר לה, אף אחד מאתנו איננו אוהב לרדת לעומקם של דברים הטעונים שיפור ולטפל בהם באופן יסודי, מעמיק וכמובן – כואב. לכן, כמי שמסמן את תחום טיפולי השורש כיעד בקריירה המקצועית שלו, מומלץ, בד בבד עם הלימודים האינטנסיביים, לעבוד על פיתוח הרגישות לחרדת המטופלים ולחששם הטבעי מפני טיפולי שורש ולהגיע אל התואר לאחר עבודה פנימית שתאפשר לכם להיות אנדודונטים טובים הרבה יותר.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן