בריכת שחיה

לעבוד כקבלן בריכות

הקמת בריכת שחייה, בין אם במגזר הפרטי ובין אם במגזר הציבורי, היא הליך מורכב אותו חובה לבצע באמצעות קבלן בריכות מומחה, כמו קבלן הבריכות המנוסה ציון זוארץ, אשר מאחוריו ידע מקצועי רב, ניסיון רב שנים ובקיאות מלאה בכל הצדדים הביורוקרטיים של העניין.

מה חשוב לקחת בחשבון בדרך להקמת בריכת שחייה חלומית משלכם?

על פי הקריטריונים של משרד הבריאות בנושא, לצורך הקמת בריכת שחייה יש להשיג רישיון מהרשות המוניציפאלית. מעבר לכך, יש לקחת בחשבון את נתוני הקרקע, כאשר ההעדפה הגורפת היא בניית בריכה על קרקע סלעית. במידה ולא קיימת קרקע כזו באזור היעד של הבריכה המתוכננת, ניתן יהיה לייצר סביבה מתאימה באמצעים שונים, אך לשם כך יהיה צורך באישור מטעמו של איש קונסטרוקציה מוסמך.בריכת שחיה

איזו בריכת שחייה מומלץ להקים?

את בריכת החלומות שלכם תוכלו להקים באחת מתוך מספר שיטות שונות, כאשר לכל שיטה יתרונות וחסרונות משלה:

  • בריכה בה מפלס המים נמוך מגובה שפת הבריכה. חיטוי המים נעשה באמצעות מספר פתחים ייעודים באחת מדפנות הבריכה, כאשר המים מושבים ישירות אל מערכת הסחרור, מחוטאים ושבים למרכז הבריכה. היתרון הבולט של בריכה המוקמת בשיטה זו הוא חיסכון במקום, כאשר חדר המכונות הנדרש יוכל להיות צנוע במיוחד וכל שיידרש ממנו הוא לאחסן מנוע, ארון חשמל ומסנן. החיסרון הבולט של השיטה הוא חיטוי שומנים יעיל פחות, מה שעשוי לגרום להישארות לכלוכים בלתי רצויים בפינות הבריכה.
  • בריכת שחייה בה מפלס המים ממוקם בגובה שפת הבריכה. כניסת רוחצים אל המים מובילה לגלישה של מים החוצה בכיוון תעלת הגלישה ולאחריה, אל מיכל האיזון. לאחר מכן, מתרחש הליך של סחרור וחיטוי של המים עד שהם מושבים אל מרכז הבריכה בפיזור אחיד. היתרון הבולט של השיטה הוא רמת ניקיון וצלילות גבוהה של המים. החיסרון הבולט של השיטה הוא הצורך בהקמת חדר מכונות גדול בו ימוקם מיכל איזון רחב ממדים. בשיטת בנייה זו הצורך בליווי של קבלן בריכות מוסמך הוא קריטי ובמידה וההליך יבוצע בצורה חובבנית, הבריכה הביתית עלולה להפוך לגורם שיסכן את בריאות הרוחצים בבריכה.

בהצלחה!

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן