אנודנט

הצצה לעולמו המקצועי של אנדודונט מומחה

אנדודונטיה היא תת תחום בתחום רפואת השיניים אשר מתמקדת במחלות מוך השן. לרוב, ניתן לבצע טיפולי שורש גם אצל רופא שיניים סטנדרטי אשר הוכשר לביצוע טיפולי שורש במסגרת למודי רפואת השיניים, אך במקרים מסוימים תידרש התערבותו של מומחה לאנדודונטיה. כאשר מדובר במטופל בעל אנטומיית שיניים מורכבת, במידה וישנו קושי להרדים את השן באופן סטנדרטי, כאשר מדובר בשן שנחבלה, כשהשן הנזקקת לטיפול שורש היא שן בינה, כאשר השיניים מסובכות, כאשר נוצר צורך בביצוע ניתוח אפיסקטומי ובמקרים דומים אחרים, מומלץ בהחלט לפנות לאנדודונט מומחה ולהעניק לשן את הטיפול המקצועי ביותר.אנודנט

מיהו אנדודונט ובמה הוא שונה מרופא שיניים רגיל?

מומחה לאנדודונטיה הוא רופא שיניים שהמשיך בלימודים מתקדמים לאחר שזכה לתואר רופא שיניים וקיבל הכשרה של שלוש – ארבע שנים נוספות בתחום הספציפי של מחלות מוך השן. עם תום הכשרתו עבר הרופא מבחנים שונים, ולסיום, אם וכאשר עמד כראוי בכל הדרישות ועבר בהצלחה את כל המבחנים, זכה לקבל את רישיון המומחה מטעם משרד הבריאות. אנדודונטים מומחים ימשיכו, לרוב, להתעדכן ולצבור ידע מקצועי רב באמצעות קורסים והשתלמויות כאלה ואחרים כשהם נחשפים להתפתחויות העדכניות ביותר בתחום ומגייסים אותן לטובת מטופליהם.

אמורים לעבור טיפול שורש?

אם חשוב לכם לעבור את הטיפול באופן המקצועי ביותר, תוכלו להתמקד בחיפוש מומחים לטיפולי שורש באזור מגוריכם. וכמובן, אם מאחוריכם מקרה מורכב יחסית, מומלץ מאוד שתעדיפו אנדודונט מומחה בכל מקרה. מעבר לכך, אם אתם נוטים לסבול מחרדה דנטלית ואם רופאי שיניים מככבים בחלומות הביעותים שלכם כדרך קבע, מומלץ ביותר לחפש אנדודונט מומחה אשר, מעבר למומחיותו המקצועית, מצטיין גם ברגישות, בנעימות וברוגע. התנהלות רגועה, מחושבת ורגישה מצד הרופא המופקד על טיפול השורש שלכם תפחית במידה ניכרת את ממדי החרדה שלכם ובמידה ושקלתם להיעזר באמצעי הרגעה חיצוני כזה או אחר לקראת ביצוע טיפול השורש, ייתכן בהחלט שתחושו רגועים מספיק כדי לוותר עליו.

לפרטים נוספים כנסו לאתר פרופ' צבי מצגר – מומחה לאנדודונטיה

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן