תליית שלטים בגובה – האתגר בתליית שלטים עם סנפלינג

יש לא מעט עבודות שכבר מהפעם הראשונה שבה אתם קוראים עליהן, הן נשמעות ייחודיות, מסעירות ומאתגרות .אולם, עם יד על הלב – האם אתם חושבים כי קורס שבו אתם תלמדו כיצד לתלות שלטים בגובה הוא קורס מסעיר?

אם אתם עומדים לענות תשובה שלילית, הרשו לנו לעצור אתכם כבר עכשיו. בפועל, מדובר על קורס ייחודי מאד ומאתגר מאד.
הסיבה לכך היא, שבכדי שיהיה אפשר לתלות כל שלט מכל סוג בגובה – יש חובה לעשות שימוש בציוד סנפלינג. לכן בעצם, אתם צריכים לקחת קורס ללימוד סנפלינג שבמסגרתו תוכלו גם לקבל השתלמות בכל מה שנוגע לעבודות שונות בגובה עם ציוד הסנפלינג – עכשיו זה נשמע קצת יותר מסעיר!

שלטים

מידע על הקורס ועל העבודה

  • היכן לומדים את התחום? – כדי להירשם לקורס סנפלינג, עליכם לפנות לגורם שמכור מטעם המדינה. יש היום לא מעט גורמים פרטיים שמציעים קורס סנפלינג, אבל אם אתם רוצים שיהיה לכם בהמשך רישיון לעבודה של תליית שלטים בגובה, עליכם לפנות למוסד שמוכר מטעם המדינה, ושמעניק לכם גם תעודה פורמלית. יש לא מעט בתי ספר, ורק צריך לחפש, ולמצוא את המוסד שמתאים לכם.
  • מה נכלל בתכני הקורס? – התכנים של קורס עבודה בסנפלינג כוללים קודם כל היכרות מקיפה עם כל ציוד הסנפלינג. אתם תלמדו כיצד אתם עובדים איתו, איך אפשר לטפל בתקלות בציוד בזמן אמת, ואיך אפשר גם לחבר אותו לאנשים אחרים. אתם תלמדו איך לתפקד במצבי חירום בזמן הסנפלינג, ואיך אפשר להגיש סיוע במקרים הללו. אתם תלמדו על החשיבות של תחנות עגינה בזמן הסנפלינג, כיצד עושים שימוש בחבלים שונים, וכמובן שמעל לכל – אתם תלמדו את כל כללי הבטיחות לעבודה עם ציוד הסנפלינג. אם מדובר על קורס שגם מכשיר אתכם לעבודה בגובה – אתם צריכים לעבור בסיום מבחן.
  • כמה זמן נמשך הקורס? – לא מדובר על קורס ארוך מידי ואתם לא צריכים להקדיש לו יותר מידי ימים. לרוב, הקורס נמשך בין יומיים לחמישה ימים – תלוי מהו האורך של כל מפגש, ומה מידת ההסמכה של הקורס. קחו בחשבון כי חלק ניכר מהקורס עובר בנסיעות – משום שאתם גם נוסעים אל מצוקים שונים בארץ, ומתאמנים בהם בסנפלינג. כמובן שאם מדובר על קורס שבא להכשיר אתכם לעבודה לגובה בתליית שלטים ובעובדות נוספות – חלק מהלימוד גם יכול להתבצע על בניינים!

 

להשתלב בהמשך בתחום מיוחד

הדבר היפה הוא כמובן, שיש ביקוש אדיר כיום לאנשים שיכולו לתלות שלטים בגובה, וזאת משום שלא כל אחד יכול ללכת וללמוד סנפלינג – זה דורש אומץ ואורך רוח, וזו עבודה שמתאימה בעיקר לאנשים צעירים. שימו לב שאם תעברו את הקורס תוכלו להשתלב כאמור בעבודות בתחום, לקבל פרנסה קבועה, ועם זאת – גם ליהנות מעבודה מעניינת.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן