פריצת כספות

קופסת ההפתעות של פורץ כספות

פריצת כספותפורץ כספות הוא ללא ספק אחד התפקידים המעניינים והייחודיים שקיימים בשוק. פורץ עם התמחות בכספות יוצא לעבודה בכל יום מבלי לדעת איך הוא ייגמר, ולכן רשימת החוויות לא מפסיקה להפתיע

פורץ כספות מוסמך נדרש לקבל תעודת יושר מטעם משטרת ישראל. לאחר מכן הוא יכול להציע את שירותיו באופן פרטי, דרך חברת פריצות מקצועית או במסגרת רחבה יותר. קהל הלקוחות מורכב מאנשים פרטיים, בעלי משרדים וגם חברות ותאגידים בינלאומיים. מלבד שירותי פריצה בסיסיים, יש אנשי מקצוע המציעים שירותי התקנה של כספות ועזרה בבחירת כספות מבין היצע קיים של דגמים ומוצרים.

השירות שמעניק הפורץ מחייב ידע ומיומנות הנצברים במהלך קורסים על כספות. את הקורסים ניתן לעבור במוסדות לימוד בכל רחבי הארץ ובמסלול הנמשך 10-12 מפגשים בממוצע. בנוסף, בסיום הקורס הפורץ נדרש לעבור מבחן הסמכה ולהוכיח את יכולתו לשלב בין ידע תיאורטי וניסיון מעשי. הפורץ מוסמך לטפל במערכות נעילה ממוחשבות של כספות ובשנים האחרונות הוא מבצע את תפקידו גם במנעולים המבוססים על זיהוי ביומטרי.

למה העבודה של הפורץ נחשבת מעניינת וייחודית?

יש כמה סיבות מרכזיות לכך שעבודה בתור פורץ כספות נחשבת מעניינת וייחודית:

א. השעות – פורץ עם התמחות בכספות עובד מסביב לשעון ובמשך 7 ימים בשבוע. הוא חייב להיות זמין 24 שעות ולמעשה דווקא בלילה הביקוש לשירותים שלו עולה בצורה משמעותית. מנגד, עבודה בשעות הללו ללא ספק מבטיחה חוויות בלתי נשכחות. הפורץ מתחיל לעבוד בבוקר אבל הוא אף פעם לא יודע מתי ואיך היום שלו ייגמר.

ב. אופי העבודה – פורץ שמכיר את הדרך לפתוח כספות מתמודד על בסיס יומי עם עשרות סוגים שונים של מנעולים, טכניקות, מנגנונים, קודים, חומרים והתקנות. אופי העבודה מחייב את הפורץ להישאר עם אצבע על הדופק ואין לו אף רגע דל. עבודה בתור פורץ לא דומה לשום דבר אחר והיא לא קרובה אפילו למשרות הרגילות בתחומי אבטחה, שמירה או ביטחון. העבודה היא גם אינטנסיבית וגם מאתגרת מבחינת רמת הסיפוק שהיא מציעה.

ג. הלקוחות – לקוח שנתקע עם כספת נעולה באמצע הלילה ומזמין פורץ מתנהל בצורה שונה מלקוח שמזמין שירות מסוים באמצע היום. במילים אחרות, הדינאמיקה מול הלקוחות מגדירה מחדש את קופסת ההפתעות של עבודה בתור פורץ כספות. הפורץ צריך להיות בעל כישורים של פסיכולוג ולהרגיע את הלקוחות הלחוצים. עליו להופיע במהירות במקום האירוע ולהפעיל את כל הניסיון והמשאבים העומדים לרשותו על מנת לבצע את העבודה על הצד הטוב ביותר.

לסיכום, פורץ כספות מבצע עבודה המחייבת קבלת עדכונים באופן שוטף. פורץ חייב להכיר את כל שיטות הנעילה המתקדמות ולדעת כיצד להתמודד איתן. בקיצור, הפורץ מגשים את החלום של הרבה אנשים וכמובן גם מקבל על זה כסף.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן