האם אבטחה של מחסנים היא עבודה לכל אחד

מחסנים בטוחים ומוגנים מכל משמר

מחסנים
מחסנים

לא תמיד יש ביכולתנו להחזיק מחסן בחצר ביתנו כדי לשמור על הציוד שלנו מכל משמר וכדי לאחסן אותו היטב, ואנו צריכים שירות אחסנה של חברה מוסמכת. שירות אחסון יכול להיות פתרון נהדר אך חשוב לשקול את הבחירה לפי מספר נושאים כמו אטימות המחסנים, התנאים השוררים בהם, התמודדות עם מפגעי מזג אוויר ובנוסף השמירה והאבטחה שלהם. לעתים אנו מאחסנים ציוד יקר ערך וגם ציוד בעל משמעות אישית עבורנו ואנו מצפים שהם יהיו שמורים מכל פגע ומכל ניסיון גניבה. שמירה על מחסנים חייבת להיות קפדנית ומקצועית והאנשים ששומרים על הציוד שלנו חייבים להבין את משמעות העבודה.

האם אבטחה של מחסנים היא עבודה לכל אחד?

  • שמירה על מחסנים יכולה להיתפש על ידי אנשים רבים כעבודה מונוטונית ומשעממת. אנשים רבים מגיעים לעבודות שמירה כאלו ומזלזלים בהם, נרדמים בשמירה, מהלכים למקומות שהם לא אמורים להגיע אליהם במהלך השמירה ובקיצור, לא עושים את העבודה ראויה. ברוב המקרים יש שמירה על מספר רב של מחסנים יחדיו וכך ברגע אחד של חוסר ריכוז יכול המחסן להיפגע או אף להישדד. מקרים כאלו מצריכים מהשומרים להיות מודעים לעבודה ולגלות מהימנות ואף לבצע פטרולים כשצריך.
  • כדי לשמור על מחסנים צריך האדם להיות מוכשר להחזיק נשק. החזקת נשק מצריכה מהעובדים לעבור קורס לקבלת רישיון כולל ריענון פעם בשנה. לא כל אחד יכול לשמור על המחסן אלא רק אנשים שיש להם יכולת להגן על הציוד שהם שומרים עליו 24 שעות ביממה. ישנם שודדים רבים שמנסים באופן יום יומי לגנוב ציוד של אחרים ממחסנים בעקבות מידע על מה שנמצא בתוכו.

בררו את האחריות של החברה המאחסנת

כשאתם סוגרים עם חברה מסוימת לגבי השכרת מחסן, בררו מה הן אפשרויות הנעילה של המחסן, מי הולך לשמור עליו במשך שעות היום ושעות הלילה ומהי האחריות שהם מעניקים לכל מקרה. ישנן חברות רבות שמעניקות אחריות מלאה על מקרה שוד וגניבה כיוון שאלו נעשו כשהציוד היה תחת חסותם. בררו האם החברה היא חברה אמינה ומהי היסטוריית מקרי הגניבה שכבר קרו בה.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן