לעבוד בתור נהג לימוזינה לאירועים

האם אתם אוהבים לנהוג ומעוניינים בקריירה בתחום ההסעות? מדובר באמת על קריירה נוחה ובטוחה, אבל למה שתנהגו ברכבי הסעות גדולים ל50 יש במסלולים מוכרים ורגילים? במקום זה, אולי כדאי שתשקלו קריירה בתור נהגים לרכבי יוקרה, בדגש על נהגי לימוזינות. אתם לא תאמינו כמה אנשים מעוניינים לשכור לימוזינה לחתונה שלהם – וכמובן שהם רוצים שהיא תגיע עם נהג צמוד. לכן הדרישה לנהגי לימוזינות היא עצומה, וזה בהחלט משהו שכדאי לקחת בחשבון!

על העבודה ועל התנאים

● עבודה בערב – קודם כל, אם תבחרו לעבוד בתור נהגי לימוזינות, אל תשכחו שרוב העבודה שלכם תהיה בשעות הערב. כאמור מדובר בין השאר על דירה של לימוזינה לחתונה, וכן לאירועים כמו בר מצווה, ימי הולדת, מסיבות רווקים, ועוד. בקיצור – כל אלו אירועים שמתרחשים בשעות הערב ואף הלילה – ולכן תתכוננו לעבוד בשעות הללו. מהצד השני, אתם נהנים מהעובדה שלרוב דווקא שעות היום שלכם יהיו פנויות לסידורים, ובכך העבודה הזו מיוחדת מאד.

● עבודה עם קהל – אל תשכחו שבתור נהגי לימוזינות אתם לא רק מביאים את הלקוחות מנקודה א' לנקודה ב'. אתם צריכים גם לתת שירות – שהרי אתם נוהגים ברכב יוקרה, וגם השירות צריך להיות בהתאם. עליכם להיות אדיבים ונעימים, אך גם לתת ללקוחות פרטיות אם הם מעוניינים בכך. אם אתם אנשים חברתיים עם יחסי אנוש טובים – זו העבודה עבורכם!

● שפות נוספות – יש יתרון רב בעבודה בתור נהגי לימוזינות, אם אתם שולטים בשפות נוספות כגון צרפתית, רוסית או אנגלית – על מנת שתוכלו לתת שירות גם לתיירים. עם זאת, כשמדובר לרוב על נהגים של לימוזינה לחתונה ולאירועים נוספים, ממילא רוב הלקוחות הם דוברי עברית, ובמקרים הללו השפה הנוספת היא פחות קריטית (אם כי היא כן תהווה יתרון אם תרצו לעבוד גם כנהגי לימוזינות לתיירים, ולא רק לאירועים).

ומה עם השכר?

בהשוואה לנהגים אחרים, העבודה בתור נהגי לימוזינות היא מתגמלת יחסית – ואל תשכחו שמי ששוכר לימוזינה לחתונה, נוהג לעתים קרובות גם לשלם טיפ לנהג שמסיע אותו, ומבחינתכם זו בהחלט הזדמנות נאה לרווח.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן