עבודה כמסיר קעקועים

עבודתו של מסיר קעקועים

עבודה כמסיר קעקועיםהסרת קעקוע נחשבת מסובכת יותר מצריבתו והיא גם לא תמיד אפשרית. עבודתו של מסיר קעקועים מתבצעת בדרך כלל במכון קעקועים ויש לה מספר מאפיינים:

בדיקת סוג הקעקוע

בחלק קטן מהמקרים ניתן להסיר את הקעקוע לחלוטין, בעוד ברוב המקרים נותרים סימן או צלקת. מסיר מקצועי צריך לבדוק את סוג הקעקוע טרם ביצוע הפעולה ולעדכן את הלקוח. עדכון של הלקוח חשוב כי הוא מאפשר לו להתחרט ולהבין מראש את השלכות הפעולה.

היכרות עם שיטות להסרת קעקועים

מסיר קעקועים צריך להכיר את השיטות המקובלות להסרת קעקועים. בין היתר, עליו להחליט האם לבצע ניתוח כירורגי בהרדמה מקומית ולכרות את הקעקוע לפני תפירת שולי העור, או לשייף את העור באמצעות מכשיר בעל ראש יהלום. כמו כן, האופציה הנפוצה ביותר היא הסרת קעקועים בלייזר.

סכנות בריאותיות

מסיר קעקועים נדרש גם לעמוד בסטנדרטים מחמירים של בקרת איכות כדי למנוע סכנות בריאותיות. הוא צריך להסביר למטופל על המשמעות, התהליך, ההשלכות ותופעות הלוואי ורק לאחר מכן לבדוק האם ההסרה אפשרית. כדאי גם להשוות בין היתרונות והחסרונות של השיטות השונות לפי סוג הקעקוע, הגודל והמיקום שלו בגוף.

 איך מקבלים הכשרה של מסיר קעקועים?

מסיר קעקועים יכול לקבל את ההכשרה שלו במספר מסלולים. המסלול הראשון של הכשרה מקצועית הוא לימודים במוסדות שונים ברחבי העולם. בחלק מהמקרים יש גם מסירי קעקועים שמגיעים עם הכשרה של לימודי רפואה. המסלול השני הוא של צבירת ניסיון מתוך המקצוע עצמו. כאן מדובר על אנשים שמתמחים בצריבת קעקועים, שמציעים גם שירותי הסרת קעקועים בלייזר או שירותים משלימים אחרים.

מסיר קעקועים שמועסק על ידי מכון מקצועי מכיר היטב את הענף והתחום. עם זאת, הוא יכול לבצע את ההסרה בעצמו רק לאחר צבירת ניסיון של מספר שנים לפחות. במסגרת צבירת הניסיון עליו להתמחות בסוגים שונים של קעקועים ולטפל גם בתופעות הלוואי. זו הדרך הטובה ביותר להציע את השירות ברמה גבוהה ועם מינימום של טעויות. כמו כן, המסיר קעקועים ממשיך לצבור ניסיון גם בהמשך.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן