מוביל

מהי עבודתו של מוביל דירות

מוביל דירות נדרש להראות מיומנות בסוגים שונים של עבודות ומשימות.

הוא מועסק בדרך כלל על ידי חברות הובלות או מציע את שירותיו באופן עצמאי. למוביל דירות יש ניסיון בהתמודדות עם סוגים שונים של ארגזים, קרטונים, חפצים ומכשירי חשמל והוא מתמחר את שירותיו לפי קריטריונים קבועים שמקובלים בענף. כמו כן, ניתן להצביע על מספר מאפיינים משותפים בעבודתם של מובילי דירות בארץ ובעולם

סדר וארגון

עבודתו של מוביל דירות יכולה להתבצע רק לאחר סידור חלל הפנים וארגון הציוד. לא משנה אם העבודה מתבצעת במשרד, בחנות או בעסק, הסדר והארגון משפיעים ישירות על קצב ההובלה ועל היעילות שלה. רק בעזרת חלל מסודר ומאורגן ניתן לדאוג לכל הציוד ולמנוע נזקים בלתי הפיכים לרכוש הפרטי.

טעינה ופריקה

עיקר עבודתו של מוביל דירות מוקדש לטעינה ופריקה של הציוד. המוביל מגיע לבית הלקוח או העסק, מעמיס את הציוד ומטעין אותו על גבי המשאית. לאחר מכן הוא נוסע ליעד ופורק אותו במקום החדש. הטעינה והפריקה מחייבים את המוביל לשמור על בטיחות כדי למנוע מעצמו כאבי גב ונזקים פיזיים.

פירוק והרכבה

שירותי מוביל דירות כוללים בדרך כלל גם פירוק והרכבה. המוביל צריך לדעת איך לפרק ארונות קיר וארונות רגילים, להרכיב אותם מבלי לפספס חלקים מסוימים ולדאוג לחיזוק שלהם עם תום ההובלה. בנוסף, שירותי פירוק והרכבה מתומחרים בנפרד מההובלה ולכן הם דורשים מהמוביל משא ומתן מול הלקוח.

החשיבות של פירוק והרכבה בשירותי המוביל

כל אלמנט בעבודתו של מוביל דירות חשוב לצורך הבטחת שביעות הרצון של הלקוח, אך נדמה שיש מעמד מיוחד לנושא של פירוק והרכבה. הסיבה לכך היא שבניגוד לשאר השירותים, מדובר על עניין שמלווה את הלקוח גם אחרי שההובלה מסתיימת.
בשורה התחתונה, המוביל צריך לעשות הכל על מנת להציע ללקוח את השירות הטוב והמקיף ביותר שקיים. כל עוד הציוד מגיע ליעדו בשלום, אין ללקוח אף צורך בהתנהלות מול המוביל – מלבד השאלה האם הארון עוד עומד על תילו ולא סובל מעיוותים או כשלים.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן