סככות

עבודה של מתקין סוככים

התקנה סוככים מקצועית מחייבת מדידה מדויקת של השטח, בחירת חומרי גלם מתאימים ולאחר מכן הקפדה על כללי בטיחות מחמירים מאוד. בסיום התהליך, לקוחות שמזמינים שירות התקנת סוככים יכולה ליהנות מפתרון הצללה אמין ומתקופת אחריות ארוכה

מתקין סוככים הוא איש מקצוע שמציע סל שירותים רחב מאוד לקהל יעד מגוון גם בסקטור הפרטי וגם בסקטור הציבורי. ראשית, התקנת סוכך היא לדוגמא פתרון אידיאלי עבור מרפסת, גינה, גג או חצר בבית פרטי. באותה מידה, אפשר להזמין את המתקין כדי לשלב בין סוככים ופתרונות הצללה גם במרחב הציבורי ובפארקים – לבין כאלה שמיועדים לבנייני משרדים, חנויות ובתי עסק.

איך בוחרים מתקין סככות?

העניין הוא שקיימים הבדלים רבים בין סוגי סככות ופתרונות הצללה שונים. אם רוצים להבטיח את היתרונות של הסוכך גם בטווח הקצר וגם בטווח הארוך, מאוד חשוב להזמין מתקין מיומן ובעל ניסיון מוכח. מעבר לכך, חשוב להבין מה בעצם כוללת עבודה כמתקין סככות ומתי אפשר לפנות אליו כדי לחסוך זמן והוצאות.

השלב הראשון בהתקנה – מדידה מדויקת של השטח

התקנת סוכך מתחילה במדידה השטח בו רוצים להתקין באופן מדויק. השטח נמדד במ"ר כדי להבין איפה בדיוק מתקינים את מוטות הסוככים, לאיזה חלק בקיר הסככה מתחברת ומה עושים על מנת לייצר פתרונות עיגון. ככל שהשטח גדול יותר כך גם העבודה של המתקין מתרחבת, אבל איש מקצוע מיומן יידע לעמוד בלוח הזמנים בלי לחרוג מהתקציב.

איך בוחרים חומרי גלם מתאימים?

עבודה כמתקין סוככים מחייבת לבחור חומרי גלם מתאימים. חומרי גלם מסוימים יכולים להתאים לאופי הפרויקט רק אם הם עמידים למשך זמן רב, מאפשרים להשיג הצללה אופטימאלית לפי דרישת הלקוחות ולא יספגו נזקי בלאי ושחיקה גם אחרי שנים רבות. כל זה יחד מחייב את המתקין לא רק להשקיע בתהליך בניית המתחם המוצל, אלא גם לדעת איך לבחור חומרי גלם נכונים מבחינת מפרט הסוככים.

הקפדה על כללי הבטיחות

התקנת סוככים דורשת מבעלי מקצוע להקפיד על כללי בטיחות מחמירים. כללי בטיחות אלו חשובים כי המתקין עובד בשמש, משום שהוא נדרש להשתמש לעיתים בפתרונות הרמה ובעיקר כי הוא מרים חומרי גלם ואביזרים שונים במשקל שיכול להגיע לעשרות קילוגרמים. בשביל להתמודד עם הפרויקט ולהשלים אותו על פי לוח הזמנים שתואם מראש מול קהל היעד והלקוחות, מקפידים על כללי הבטיחות והמתקין משתמש בכל שנת ניסיון שעומדת לרשותו.

איך הופכים להיות מתקין סככות?

החדשות הטובות הן שניתן להשלים מהר יחסית את תהליך ההסמכה וההכשרה של התקנת סוכך. אז אמנם לא כדאי לנסות לעשות זאת לבד כי עדיף להזמין בעלי מקצוע שמגיעים מהתחום וגם נותנים אחריות על התוצאה הסופית, אבל יש כאלה שרוצים להפוך את הידע שלהם למקצוע. במקרים כאלה, תקופת הסמכה קצרה ובסיומה גם חפיפה מול חברה מיומנת מאפשרים להפוך את תחום התקנת סוככים למקצוע לכל דבר ועניין.

כמה עולה להתקין סוכך?

עבודת המתקין מושפעת מדרישת הלקוח וממאפיינים אובייקטיביים של המקום עצמו. זו גם הסיבה שבגללה יש פערי מחירים בין עלות התקנת סוכך על הגג לבין התקנה במרפסת, בגינה או בחניה. ככל שהמקום נגיש יותר וקל להגיע אליו, כך המחיר יירד. אבל אם חלל החוץ או הגג לא נגישים, יכול להיות שעלות ההתקנה תהיה גבוהה ואף תגלם בתוכה תוספת סיכון.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן