מחפשים עבודה לשעות הערב? בואו לעבוד כפורצי כספות!

מתי הזמן המתאים לעבוד? יש אנשים שמבחינתם עבודה זה רק משעה 8 בבוקר עד 5 אחה"צ. לעומת זאת יש אנשים שהם דווקא אנשים שעובדים ההפך ומבחינתם, העבודה בשעות הערב היא הרבה יותר נוחה ללוח הזמנים שלהם. אם גם אתם אנשים שמעדיפים לעבוד בערב – האם שקלתם קריירה בתחום של פריצת כספות? הכוונה שלנו היא כמובן לפריצה החוקית של הכספות, ולא חלילה לתחומים אחרים. מדובר על אנשים שעוזרים לאנשים פרטיים, לעסקים ולמוסדות אשר הכספות שלהם לפתע לא נפתחות – ורוצים לחלץ את מה שנמצא בתוכן. בואו ונבין את אופי המקצוע ונראה למה הוא קשור לעבודה בשעות הערב.

פורץ כספות

להכיר את אופי המשרה

  • האם היא דורשת הכשרה? – בהחלט כן, וצריך לקחת זאת בחשבון .חל איסור לבצע פריצת כספות ללא הכשרה וללא רישיון! עליכם ללמוד את התחום במכללות מקצועיות, ורק אחרי שתעבור בחינות הסמכה ומשך זמן נדרש של סטאז', תוכלו לקבל את הרישיון לעסוק בתחום. כמו כן עליכם להוציא תעודת יושר מן המשטרה שתוכיח כי אין לכם עבר פלילי, מסיבות מובנות.
  • זמינות מסביב לשעון – לפני שנסביר באופן מפורט על העבודה בשעות הערב, נסביר כי בתור פורצי כספות, מצופה מכם שתהיו זמינים 24 שעות ביממה (ולעתים אף בסופ"שים ובחגים, אם כי זה כבר תלוי האם אתם חלק מחברה גדולה שיכולה להרשות זאת לעצמה, או שאתם פורצים עצמאיים). מדוע יש צורך בזמינות כזו? פשוט מאד – כי כשכספת נתקעת, זה לא קורה בהכרח בשעות רגילות – לפעמים צריך להזעיק את הפורץ בשעה 6 בבוקר, לפעמים ב12 בלילה, ולפעמים ב5 אחה"צ. לכן, קחו בחשבון כי אם פריצת כספות בשעות הקטנות של הלילה לא מתאימה לכם – אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה מול פורצים אחרים שיכולים להציע שירות זמין יותר.
  • הדגש על שעות הערב – למרות זאת, אנו הרי מציינים כי העבודה כפורצי כספות מתאימה בעיקר למי שרוצה לעבור בשעת הערב. מדוע זה כך? משום שברוב המקרים, אנשים מזמינים מומחה שיבצע פריצת כספות בשעות הערב! זה קורה כי קודם כל כשאנשים מגלים שהכספת הביתית שלהם נתקעה (מה שקורה לא מעט) הם מגלים זאת כשהם בבית, וזה כמובן קורה בשעות הערב. גם במשרדים זה קורה לרוב, כי כשאנשים נגישים לכספת להחזיר את מה שהם לקחו – זה קורה כשהם עומדים ללכת הביתה לקראת שעות הערב, וכך גם במוסדות נוספים. לכן, זכרו כי שעות השיא מבחינתכם – הן בהחלט שעות הערב!

 

אז האם זה מתאים לכל אחד?

לא בהכרח. אל תשכחו שכאמור הזמינות כאן היא קריטית, והעובדה שלא מעט לקוחות יתקשרו עליכם בין השעה 6 ל10 בערב, בהחלט דורשת מכם זמינות יוצאת דופן. עם זאת, אפשר שזה דווקא מה שנוח לכם – שרוב שעות הצהריים והבוקר יהיו פנויות יותר לסידורים כשכל החנויות פתוחות, והעבודה תהיה בערב.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן