עבודה כתופר ברזנטים מקצועי

 

ברזנטים הינם בדים חזקים ועמידים למים

ברזנטים הינם בדים עבים וחזקים, העשויים סיבי ניילון מסיבים, אשר ניתן לעשות בהם שימוש לשלל מטרות ושימושים אשר בדים אחרים אינם חזקים מספיק בשביל לעמוד בהם. ברזנטים עמידים כמעט לכל סוג של מזג אוויר, מבודדים מקור קיצוני, אטומים כמעט לחלוטין לחדירת נוזלים (בשל סיבי הניילון המרכיבים אותם), ובמידה ומותקן בהם מסנן קרינה אף יכולים לעמוד מול קרינת יו ווי (UV). בשל יכולותיהם החריגות, משמשים הברזנטים להגנה על רכיבים אלקטרונים, מכשירים וריהוט הנשמר מחוץ לבית, להגנה מפני השמש, ולהקמה של מבנים וסוכות מאותרות בתנאי שטח.

עבודת תפירת הברזנטים דורשת מיומנויות רבות

הכנתם של ברזנטים והתאמתם לצרכי הלקוח, עשויה להיות מאתגרת במיוחד בשל תכונותיהם החריגות ביחס לבדים אחרים. גם תופרים מיומנים, אשר לקחו חלק בעבודה עם בדים עדינים לביגוד, כמו גם עם בדים קשים לציוד נשיאה ותיקים, צריכים תקופת הכנה לפני שירכשו מיומנות מספקת לעבודה עם ברזנטים. מיומנויות אלה נדרשות מהסיבות הבאות:

  • חוזק הבד: בד הברזנט הינו קשה במיוחד, ולכן תפירתו, חירורו ופרוצדורות נוספות הנדרשות לשם התאמתו לצרכי הלקוח הינן קשות במיוחד.
  • מבנה הבד: בשל המבנה הסיבי הגס של הבד, קשה מאוד להעלים טעויות בעבודה. סיבי הניילון הקשיחים הינם עבים במיוחד ביחד למצוי בבדים מסוגים אחרים, ולכן כמעט בלתי אפשרי להסתיר טעויות באמצעות מכפלות או תפירה רגילה.
  • תוספות לבד: ברזנטים המשמשים לכיסויים או לבניית סוכות לרוב מצריכים שימוש במיכון ייעודי להתקנת טבעות מתכתיות בצדדי הברזנט. טבעות אלו משמשות לקשירת קצוות הבד, ולאטימתו בצורה מושלמת.

על המוצר הסופי להתאים בצורה מושלמת לצרכיו המשתנים של הלקוח

עבודה עם בדי ברזנטים הינה לרוב על פי הזמנה ספציפית לפי צורתו של מוצר או רהיט משתנה. לכן, לעבודה עם ברזנטים נדרשים העובדים לגמישות מחשבתית ויכולת עבודה עצמאית ברמה גבוהה. נדרשת יצירתיות רבה, וראייה מרחבית ברמה גבוהה על מנת ליצר מוצר מושלם לשביעות רצונו של הלקוח.

כתיבת תגובה

אתר זה עושה שימוש באקיזמט למניעת הודעות זבל. לחצו כאן כדי ללמוד איך נתוני התגובה שלכם מעובדים.

דילוג לתוכן